Szukaj

Lista ocen Honda Civic X Hatchback 5d (46) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mick
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Zawieszenie ma dwa tryby - normalny i "Sport". W trybie normalnym Honda jest stosunkowo wygodna i dobrze tłumi nierówności, aczkolwiek przy niektórych typach dziur czy nierówności, zawieszenie tak jakby stuka czy "tłucze". Nie ma co oczekiwać nie wiadomo jakiego komfortu, ale z założenia to autko jest raczej z lekkim zacięciem sportowym. W trybie "Sport" charakterystyka się lekko zmienia i najbardziej jest to...
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Po prostu przyjemność z jazdy. Jedyny porównywalny samochód jakim jeździłem pod względem zawieszenia, układu kierowniczego i hamulców to bmw 3. Wielu polskich i zagranicznych dziennikarzy porównuje civica właśnie do niedużych aut klasy premium np. bmw 3 czy giulii. Wg. km77 na youtube test łosia pokonuje na poziomie aut supersportowych (nowy Focus też podobnie), przy czym nie ma znaczenia czy zawieszenie jest w trybie sport czy komfort. Ja...
5,0
~znienacka
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Świetnie się prowadzi, precyzyjny, choć jak dla mnie za lekki układ kierowniczy, coś czym aspiruje do klasy d to stabilność przy wyższych prędkościach, tutaj nawet nie ma porównania do poprzednika, gdyby postarali się bardziej wyciszyć szum opon to byłoby lepiej niż w niektórych autach rzeczonej klasy d. Dla niektórych może być jednak na minus, że prędkość widać na prędkościomierzu, ale jej nie czuć tu 160 jest jak w ix 130.
5,0
~Tom
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Pewnie najmocniejszy punkt samochodu. Świetne, dynamiczne zawieszenie. Bezpośredni układ kierowniczy. Świetne hamulce. W sumie zestawienie godne sportowego samochodu. Mazda, ma może trochę bardziej komfortowe zawieszenie, ale odczucia znacznie mniej sportowe. BMW jeszcze lepiej łączy komfort i dynamikę, ale też kosztuje z porównywalnym wyposażeniem ponad dwa razy tyle. Civic jest też bardzo zwrotny.
5,0
~Hondziarz
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Świetnie składa się w zakrętach, ukl kier jest mega precyzyjny, jeszcze bardziej niż w ix gen, a co zaskakuje bardzo dobrze jak na kompakt wybiera nierówności, do tego jest bardzo stabilny przy wyższych prędkościach. Mógłby być jedynie mniej nerwowy na poprzecznych uskokach, ale i tak jest dobrze, a na tle twardego poprzednika świetnie.
5,0
~Kstgach
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo przyzwoita amortyzacja, bardziej komfortowa od poprzednika. Jeszcze lepsze prowadzenie i świetny układ kierowniczy, ale najbardziej w porównaniu do poprzednika imponuje stabilność przy wyższych prędkościach. Tam, gdzie poprzednikiem przy 160km/h trzeba było bardzo uważać tu można się wręcz zrelaksować
5,0
~Rumcajs
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Wspaniały. Układ kierowniczy mega precyzyjny, na kierownicę nie przenoszą się żadne drgania itp. W zakrętach jak przyklejona. Zawieszenie bardzo jędrne, początkowo bałem się, że będzie za twarde, ale o dziwo radzi sobie na gorszych drogach. Wiadomo dziur nie lubi, ale który samochód współczesny lubi dziury.
5,0
~alex
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
jestem pod mega wrażeniem jak ta przednionapędówka pokonuje zakręty, patrząc przez pryzmat opli, citroenów, peugoetów, volvo, renault i merca którymi jeździłem uważam za najlepiej jeżdżący przedni napęd w wersji cywilnej do 150 tyś pln zwłaszcza, że w wersji sport plus jest możliwości usztywnienia tyłu
5,0
~Dark
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Precyzyjny, daje dobre odczucie co się dzieje z kołami i nie znalazłem jeszcze momentu w którym się samochód "odkleja przodem", to ogromny plus we wcześniejszych wersjach Civic’a kierowca szybko przekonywał się czym charakteryzuje się samochód przednio napędowy
5,0
~pi_wa
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
rewelacyjny, jedzie jak po szynach, twardy a zarazem bardzo komfortowy jakby z pneumatyką.. (porównywalny z lexusem is200t 245km), hamulce są obłędne auto wprost staje w miejscu.. (poprzednie auto nowa octavia III można powiedzieć że nie hamowała wcale porównując..)
Honda Civic X Hatchback 5d