Szukaj

Lista ocen Honda Civic X Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 (41) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Nie potwierdzam żadnego z zarzutów stawianych CVT w wersji z Civica, przy zakupie kolejnego auta brak CVT będę uważał za wadę. Wg. niezależnych testów Civic z CVT jest szybszy niż z manualem, co bardzo rzadkie w przypadku automatów. Producenci innych automatów prześcigają się w zwiększaniu liczby biegów do 7, 8 czy 9. Skrzynia mająca ich nieskończenie wiele musi więc być najlepsza. Wadą klasycznego automatu w stosunku do CVT jest to, że przy...
5,0
~Tom
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Duże zaskoczenie na plus. Czytałem masę krytycznych opinii o CVT, więc spodziewałem się rozwiązania gorszego niż (uznawane za bardzo dobre) automaty Mazdy 6 czy BMW 320d. W rzeczywistości CVT w Civicu oceniam wyraźnie wyżej niż te klasycznie automaty. Przede wszystkim nie jest prawdą często powtarzane twierdzenie, że skrzynia działa symulując wirtualne biegi. Tak jest tylko kiedy zmieniamy biegi łopatkami. W trybie automatycznym przełożenia są...
4,0
~Rumcajs
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Na początku dałbym 3, obecnie po 2 tyś mogą dać 4. Chodzi lepiej, nawet dobrze, ale są skrzynie manualne lepsze, tej do ideału trochę brakuje .Może jeszcze się ułoży. I nie chodzi o to, że jak to w hondzie i innych japońcach wsteczny trzeba poprawić, ale o to, że dwójka i czwórka potrafią wejść przy niskich prędkościach obrotowych silnika w sposób taki "drewniany", ciężko to opisać. Ten objaw stale się wraz z przebiegiem zmniejsza, ale nadal...
5,0
~Mick
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia jest dla mnie doskonała! Krótkie przełożenia, biegi wchodzą jak w masełko, zero zacięć - to z czego Honda słynie. Zmiana biegów jest płynna, sprzęgło miękkie, co jest zbawieniem przy staniu w korkach ale niektórym może nie odpowiadać (mi bardzo pasuje).
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia biegów chodzi super gładko, lepiej niż w Maździe, chociaż lewarek jest wyżej niż w Maździe i muszę się trochę przyzwyczaić. Przełożenie jest chyba nieco większe niż w Maździe, tu Mazda jest dla mnie lepsza, ale ogólne wrażenie jest bardzo dobre.
5,0
~Henry
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo dobrze dobrane przełożenia...chociaż może tak o 200obr za krótko.,skok lewarka dla mnie ideal...chociaż kilka razy z 2na 3nie weszło...haczacy wsteczny...trzeba go szukać..ale ma to coś z czym przyjemnie zmienia się biegi
4,0
~Hondziarz
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Nie haczy (chyba ze nie umiesz zmieniać biegów), angażuje, ponieważ ma charakterystyczne kliknięcia i wymaga trochę siły, ale taka jej sportowa cecha, a nie wada, 1 gwiazdkę odejmuje, ponieważ ma zbyt długie prowadzenie.
5,0
~Arkadiusz Jaroń
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
W porównaniu do skrzyni Peugeota czy Forda gdzie mieszasz w wiadrze kijem tu wiesz, że każdy bieg ma swoje miejsce, precyzyjna. Po januszowemu cyk dwójeczka wchodzi jak w passacie a nawet lepiej
5,0
~Michał
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Dotąd wybierałem automaty, ale jazda próbna z tym manualem sprawiała, że zrobiłem wyjątek. Dobre zestopniowanie i świetne, krótkie drogi prowadzenia dźwigni. Doskonała precyzja wybierania przełożeń.
4,0
~Artur P.
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
CVT daje rade, komfort jazdy jest wysoki, przeszkadazać może dzwięk silnika, który często pracuje na stałych obrotach. Łopatki używane rzadko, jednak efekt ich używania jest satysfakcjonujący.
Honda Civic X Hatchback 5d