Szukaj

Lista ocen Honda Civic X (106) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Nie potwierdzam żadnego z zarzutów stawianych CVT w wersji z Civica, przy zakupie kolejnego auta brak CVT będę uważał za wadę. Wg. niezależnych testów Civic z CVT jest szybszy niż z manualem, co bardzo rzadkie w przypadku automatów. Producenci innych automatów prześcigają się w zwiększaniu liczby biegów do 7, 8 czy 9. Skrzynia mająca ich nieskończenie wiele musi więc być najlepsza. Wadą klasycznego automatu w stosunku do CVT jest to, że przy...
5,0
~Tom
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Duże zaskoczenie na plus. Czytałem masę krytycznych opinii o CVT, więc spodziewałem się rozwiązania gorszego niż (uznawane za bardzo dobre) automaty Mazdy 6 czy BMW 320d. W rzeczywistości CVT w Civicu oceniam wyraźnie wyżej niż te klasycznie automaty. Przede wszystkim nie jest prawdą często powtarzane twierdzenie, że skrzynia działa symulując wirtualne biegi. Tak jest tylko kiedy zmieniamy biegi łopatkami. W trybie automatycznym przełożenia są...
4,0
~Damian
Honda Civic X
Hatchback 5d Type R 2.0 i-VTEC Turbo 320KM 235kW
Słyszałem z różnych forum przypadki tzw. zgrzytającej skrzyni biegów co sprawiło, że nie spieszę się z ich zmianą podczas jazdy nawet dynamicznej, daję obrotom naturalnie spaść aby auto nie szarpało przy wbiciu na wyższy bieg. Cała konstrukcja wydaje się być delikatna to muszę przyznać, kwestia przyzwyczajenia. Nie polecam bawić się w turboszybkie zmiany biegów bo może to odbić się na portfelu i nerwach. System REV-MATCHING tzw. automatyczne...
4,0
~Rumcajs
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Na początku dałbym 3, obecnie po 2 tyś mogą dać 4. Chodzi lepiej, nawet dobrze, ale są skrzynie manualne lepsze, tej do ideału trochę brakuje .Może jeszcze się ułoży. I nie chodzi o to, że jak to w hondzie i innych japońcach wsteczny trzeba poprawić, ale o to, że dwójka i czwórka potrafią wejść przy niskich prędkościach obrotowych silnika w sposób taki "drewniany", ciężko to opisać. Ten objaw stale się wraz z przebiegiem zmniejsza, ale nadal...
5,0
~civic driver
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Manualna 6 biegowa, mega elastyczna (w mieście jeżdzę na 6ce, zgodnie z podpowiedziami komputera, przy 50 km/h! Prawie jak automat :) krótkie przełożenia. Jedyne do czego się trzeba przyzwyczaić to to, że na starcie trzeba się namachać drążkiem 1,2,3 ...6 - zmiany są jedna po drugiej (mowa o normalnej jeździe w mieście, nie ściganiu się spod świateł). Bardzo przyjemnie zmienia się biegi - może to zasługa rewelacyjnego podłokietnika.
4,0
~Dominik
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia CVT 2 gen bardzo fajnie działa. Do tej pory zawsze myślałem i czytałem, że CVT "wyją" Fakt jak silnik wkręci się na 5 czy 6,5tyś obrotów to robi się głośniej ale bez przesady. Wkurzająca jest jak ja to nazywam "dziura cvt". Podjeżdżam do skrzyżowania i wyhamowuje z większej prędkości i chce szybko przyspieszacz jest taka zawiecha i dopiero po niej auto przyspiesza
4,0
~Dominik
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia CVT 2 gen bardzo fajnie działa. Do tej pory zawsze myślałem i czytałem, że CVT "wyją" Fakt jak silnik wkręci się na 5 czy 6,5tyś obrotów to robi się głośniej ale bez przesady. Wkurzająca jest jak ja to nazywam "dziura cvt". Podjeżdżam do skrzyżowania i wyhamowuje z większej prędkości i chce szybko przyspieszacz jest taka zawiecha i dopiero po niej auto przyspiesza
5,0
~Robert
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Skrzynia CVT w tym modelu jest bardzo dobra. Nie bójcie się jej. W trybie "D" reaguje z lekkim opóźnieniem, ale w mieście sprawuje się idealnie. Wirtualna symulacja biegów jest świetnia zaimplementowana. Absolutnie nie "wyje" przy przyspieszaniu. W Trybie "S" można odczuć namiastkę sportu. Skrzynia reaguje bardzo szybko i pozwala wchodzić na wyższe obroty
5,0
~Paweł
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Automat. Mam porównanie z DSG oraz skrzynią Mercedesa. Dla mnie w Civic jest lepsza. Nie szarpie, nawet na nierozgrzanym aucie jak to jest w DSG. Sprawia wrażenie ospałej ale przy mocnym wdepnięciu bardzo ładnie przyspiesza. DSG sprawiała wrażenie szybszej ale dla komfortu jazdy, na czy mi najbardziej zależało automat Hondy dla mnie jest lepszy.

Usterki Honda Civic X

Liczba wpisów: 18

Honda Civic X – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~Waldek
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
CVT, jak serwis wymienia olej po 13 tys. km to albo się nie zna albo wie, że są z nią problemy. Albo nic nie wie jak w tym przypadku tylko bezmózgowo robi co im napisali. Wiadomo, liczy się kasa. W dodatku coś cieknie od spodu, albo źle dokręcili albo coś z silnika leci. Będzie pewnie kojejna droga impreza.
Honda Civic X