Szukaj

Lista ocen Honda Civic X (89) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 60 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Damian
Honda Civic X
Hatchback 5d Type R 2.0 i-VTEC Turbo 320KM 235kW
Pełen podziw dla zespołu inżynierów Hondy, auto trzyma się drogi jak naleśnik. Jak niektóre recenzje z YouTuba mówią słusznie - odczujesz, że to przednionapędówka tylko gdy wjedziesz w jakąś dziurę i koła stracą na chwilę przyczepność. W przyspieszeniu od zera pokona nas pierwsza lepsza honda civic z podstawowym silnikiem 1.5 turbo. Auto nie radzi sobie z taką mocą nawet pomimo zastosowania 20" felg na starcie gubi przyczepność jak szalony....
4,0
~Mick
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Zawieszenie ma dwa tryby - normalny i "Sport". W trybie normalnym Honda jest stosunkowo wygodna i dobrze tłumi nierówności, aczkolwiek przy niektórych typach dziur czy nierówności, zawieszenie tak jakby stuka czy "tłucze". Nie ma co oczekiwać nie wiadomo jakiego komfortu, ale z założenia to autko jest raczej z lekkim zacięciem sportowym. W trybie "Sport" charakterystyka się lekko zmienia i najbardziej jest to...
1,0
~Waldek
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Auto traktowane jak porcelana, lekkie hamowanie przed -nie na chopkach, jak należy pokonywanie nierówności, zwalnianie. No na prawdę, jakiś pechowiec że mnie w tym aucie. Po 19 tys. km coś zaczęło stukać, jakaś końcówka lub drążek. No porażka. W dodatku krzywa kierownica na prostej. Serwis wciska, ze to wina kierowcy i łaskawie sprawdzą na swoich komputerach. Mówią, że nic się nie da zrobić. To myślę zajadę do dwóch takich starych znawców,...
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Po prostu przyjemność z jazdy. Jedyny porównywalny samochód jakim jeździłem pod względem zawieszenia, układu kierowniczego i hamulców to bmw 3. Wielu polskich i zagranicznych dziennikarzy porównuje civica właśnie do niedużych aut klasy premium np. bmw 3 czy giulii. Wg. km77 na youtube test łosia pokonuje na poziomie aut supersportowych (nowy Focus też podobnie), przy czym nie ma znaczenia czy zawieszenie jest w trybie sport czy komfort. Ja...
5,0
~znienacka
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Świetnie się prowadzi, precyzyjny, choć jak dla mnie za lekki układ kierowniczy, coś czym aspiruje do klasy d to stabilność przy wyższych prędkościach, tutaj nawet nie ma porównania do poprzednika, gdyby postarali się bardziej wyciszyć szum opon to byłoby lepiej niż w niektórych autach rzeczonej klasy d. Dla niektórych może być jednak na minus, że prędkość widać na prędkościomierzu, ale jej nie czuć tu 160 jest jak w ix 130.
5,0
~Tom
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Pewnie najmocniejszy punkt samochodu. Świetne, dynamiczne zawieszenie. Bezpośredni układ kierowniczy. Świetne hamulce. W sumie zestawienie godne sportowego samochodu. Mazda, ma może trochę bardziej komfortowe zawieszenie, ale odczucia znacznie mniej sportowe. BMW jeszcze lepiej łączy komfort i dynamikę, ale też kosztuje z porównywalnym wyposażeniem ponad dwa razy tyle. Civic jest też bardzo zwrotny.
5,0
~civic driver
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Jedzie tam gdzie chcesz, jak po sznurku. Dobry układ kierowniczy, bezpośredni, czuły, w zasadzie nie trzeba przekładać rąk. Komfortowe i ciche zawieszenie, jednocześnie nie wychyla się w zakrętach, jadąc możesz sobie pozwolić na trochę więcej niż w innych autach (porównuję do golfa 7 - mam również taki samochód. On też jest świetny, ale w hondzie jest coś więcej ...)
5,0
~Hondziarz
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Świetnie składa się w zakrętach, ukl kier jest mega precyzyjny, jeszcze bardziej niż w ix gen, a co zaskakuje bardzo dobrze jak na kompakt wybiera nierówności, do tego jest bardzo stabilny przy wyższych prędkościach. Mógłby być jedynie mniej nerwowy na poprzecznych uskokach, ale i tak jest dobrze, a na tle twardego poprzednika świetnie.
4,0
~Ambro
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Hmm, no i czytając inne opinie jestem zdziwiony zachwytami. Lekkie auto powoduje że na ostrych zakrętach nie jest wstanie utrzymać toru jazdy i jest nadsterowna, ale to może był tylko zbyt szybka jazda :))) Gdyby standardem były opony 225mm lub szersze to mogło by być lepiej. Mam 215/50/17 lato i zima. Może za jakiś czas pokuszę się na 245/40/18 ?

Usterki Honda Civic X

Liczba wpisów: 18

Honda Civic X – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Afli
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Dobry kompromis miedzy komfortem a twardością. Wzorowy na łagodnych zakrętach i pewny na ostrych. Jedynie przy pełnym obciążeniu należy zachować czujność. Brak falowania na nierównościach poprzecznych i podłużnych. Precyzyjny uklad kierowniczy o dobtym czuciu. Tłumienie na wysokim poziomie. 127600 km bez usterek.
Honda Civic X