Szukaj

Oceny Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019

Podsumowanie 41 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,46
średnia ocena z 41 ocen
9% lepiej od średniej w segmencie
80%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019

4,8
~Afli
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo, bardzo dobre auto. Kształt to rzecz gustu ale jak dla mnie to atrakcyjny i sportowy japończyk. Klasa compact ale jest bardzo duzo miejsca i bagaznik jak w aucie rodzinnym. Dobra dynamika silnika idzie z rewelacyjnie niskim spalaniem - średnia z 127600 km to 6,1 L (połowa trasa i połowa miasto). Dość dobre prowadzenie na ostrych zakrętach i wzorowe na łagodnych zakretach - rewelacyjne fotele. Jak dotąd rzadnych usterek. Aktywny...
3,9
~adrian1989
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ogólnie samochodem jeździ się bardzo fajnie. Silnik bardzo zrywny, sam układ jezdny jest bardzo przyjemny. Jadąc po autostradzie, ze wszystkimi asystentami prowadzi się wręcz "samemu". Największym problemem jest jednak wykończenie. Widać i przede wszystkim słychać że nie jest to już Japońska produkcja. Plastiki skrzypią, słupki A (kierowca i pasażer) oraz plastikowa tylna pokrywa nad bagażnikiem. Wystarczy wyszukać honda civic x rattle i na...
4,1
~Adam
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Moim odniesieniem jest Mazda 6 kombi 147 KM, którą jeździłem przez 10 lat i którą zastąpił Civic, Mazda 3 hatchback 165 KM, którą od pięciu lat głównie jeździ żona i nowa Kia Rio 84 KM, którą jeździ córka. Ponieważ dzieci nie jeżdżą już z nami na wakacje to chciałem zamienić Mazdę 6 na samochód kompaktowy. Czekałem na nową Mazdę 3, ale jej cena okazała się porażająca. Nowa Mazda 3 jest też za niska na tylnym siedzeniu, ale i tak nie kupiłbym...
4,6
~civic driver
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Świetne auto, dynamiczne a przy tym niewiarygodnie wręcz ekonomiczne (styl jazdy ma oczywiście znaczenie). Wygodne, duże, komfortowe, przy tym nietuzinkowe - może się podobać. Idealna pozycja za kierownicą, czucie samochodu, wszystko jest takie ... dopasowane, pod kierowcę. Pasażerowie też nie narzekają. Jestem bardzo zadowolony, choć obawiałem się przed zakupem, że będzie to kompromis (celowałem w auto segmentu D). A tak mam świetnie...
4,5
~adamma
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Samochód użytkuję od roku, przebieg 19 tys. Auto oceniam bardzo pozytywnie. W wersji Elegance mam prawie wszystko co jest potrzebne w codziennej eksploatacji. Plusy tego samochodu to silnik, układ jezdny, bogate wyposażenie, prezentacja, przestrzeń. Minusy jak dla mnie to brak uchwytów/zaczepów w bagażniku oraz brak regulacji wysokości fotela pasażera. Samochód prowadzi się bardzo dobrze jest dynamiczny i oszczędny. Mam nadzieję, że będzie...
4,2
~Paweł
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Samochód użytkuje od miesiąca. Ogólna ocena dobra z plusem. Wcześniej jeździłem Skodą Fabią (automat) oraz Mercedesem C (również automat). Honda zastąpiła Fabię, Mercedes został. Szukałem auta dużego, pojemnego, koniecznie z automatem, ekonomicznego. I taki samochodem jest Civic. Zastanawiałem się nad Mitsubishi Outlander (bardzo mi przypadł do gustu ale nie mogłem się dogadać ze sprzedawcą co do opon zimowych), Kia Sportage (wszystko super,...
Dziennik kosztów dla Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Damian
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Jak dla mnie samochód o 2 obliczach - z jednej strony elegancki sedan o przyzwoitym komforcie, dużym bagażniku a z drugiej auto z fajnym charakterem - świetna dynamika i prowadzenie. Honda w sedanie zbliża się do segmentu D pod względem gabarytów, jakości oraz silnika (tutaj nawet wyprzedza sporo konkurencji segmentu D) będąc przy tym sporo tańsza.. Pewnie fachowcy jeżdzący 10 letnim avensisem będą twierdzić że to nie ta półka ale to chyba...
4,1
~mdnm
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Samochód ze świetnym designem i bardzo przyjemnym wnętrzem (jak na klasę kompakt, z tyłu jest mnóstwo). Bardzo sensowny silnik jeśli chodzi o spalanie versus osiągi. Cena zakupu to dwukrotność Fiata Tipo czyli teoretycznie konkurenta w klasie, niemniej warto bo właśnie takiej zamiany dokonałem. Jest też kilka wad, o których wspomnę ale całe szczęście nie rzutują one w jakimś dużym stopniu na ogólną ocenę. Wersja Comfort + czujniki parkowania....
4,9
~Remf
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ogólnie najlepszy z civicow jakimi jeździłem (2x1,4/90KM; 1,8/168KM, 1,6/110KM oraz 1,8/140KM). To już nie jest kompakt. Duży i wygodny samochód (mam 192 cm wzrostu). Powrócono do wielowahaczowego zawieszenia i to czuć. Auto jest zarazem sztywne i komfortowe. Znakomicie przyspiesza, biorąc pod uwagę skrzynię CVT, która potrzebuje odrobine, żeby „zebrać” auto. Chyba przyspiesza lepiej niż podaje producent. Myślę nawet, że tu jest więcej frajdy...
4,0
~Gruby
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Niech Państwa nie zmyli polityka Hondy w Polsce, która wmawia nam, że nowy Civic to prawie Accord. Jest to nadal kompakt za bardzo wysoką cenę, ponieważ ceny zakupu innych marek mimo takich samych chorych cenników, ostatecznie są dużo niższe. Użytkowałem generacje VIII, IX, obecnym modelem cieszę się od kilku miesięcy. Honda jak to honda świetnie sie prowadzi i ma doskonały układ kierowniczy, jednak to nadal kompakt, który głośno pokonuje...
Honda Civic X Sedan 4d