Szukaj

Lista ocen Honda CR-V I 2.0 16V 147KM 108kW 1999-2002 (50) - Całokształt

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~el478
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Bardzo dobry samochód dla aktywnych. Dośrodka mieszczą się dwa rowery lub narty i deska - dużo mozliwości mocowań nawet bez wypinania przedniego koła. Na dłuższe wyjazdy komfortowy samochód dla 4 osób. Bagaznik dzięki proporcjonalnym kształtom daje radę. Nie miałem potrzeby korzystania z relingów. Bardzo wygodne fotele, kierowca jedzie bez zmęczenia kilkaset kilometrów - pełna regulacja fotela kierowcy. Nawet niewysoka kobieta swobodnie...
5,0
~Łukasz
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Auto godne polecenia, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Miejsca dla kierowcy i pasażerów multum, pojemny bagażnik do którego można załadować prawie konia z kopytami ,w którym jest fabrycznie zamontowany stolik turystyczny, miejsce na grila sprawia że aż się chce wyjechać na weekend poza miasto. Pojazd bardzo wygodny, siedzi się wysoko i bezpiecznie. Napęd 4x4 załączany automatycznie sprawia że żaden śnieg, błoto, piach, lód nas nie uruchomi a...
4,0
~MW
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Polecam każdemu kto chce mieć większe auto do wyskoczenia poza miasto i bezproblemowej jazdy w zimie. W tej kategorii silniki nie są jeszcze tak paliwożerne jak w dużych terenówkach, a miejsca w środku tyle samo albo i wiecej. Głównego konkurenta tj. Toyotę rav 4 cr-v pokonuje dzięki pojemniejszemu wnętrzu i niższej cenie przy tej samej niezawodności. Największe wady które stwierdziłem to słabe wyciszenie i trzeszczące plastiki (głównie obicia...
3,0
~Dono
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
no i kupiłem bubla a miało być tak pięknie.. juz na początku problemy z obrotami na zimnym - regulacja zaworów. potem problemy z gazem ... czujnik , wtryski , parownik . i to niestety nie te najtańsze napęd - 4x4 najpierw było wycie przy mocnych skrętach, po wymianie oleju w moście ustało , po kilku tysiącach napęd wogóle przestał się załączać. olej brał przez caly czas -- w koncowej fazie nawet 1l na 1000 km .. wreszcie...
4,0
~szczepan f. f.f@vp.pl
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Ogólnie auto dośc mocne, wygodne i solidnie wykonane.Nie bez znaczenia jest jego japoński rodowód.Jego numer zaczyna się od \"J\". O tych z Anglii słyszałem, że to już nie to. Za japoński zresztą rodowód nawet ubezpieczyciele podnoszą wartość pojazdu.Nie jest to jednak wygodny osobowy i szybki VW 2,0 GL/USA jakim poprzednio jeździłem.W mieście i lekkim terenie doskonałe zawieszenie i aż zanatto mocy jak na 2 litrowy silnik.Na autostradzie...
4,0
~AP
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
auto nawet nie stara się udawać auta terenowego, bo nim nie jest, polną drogą pojedziesz, przez zaspy przejedziesz, przyczepka? żaden problem, ale jeszcze się nie odważyłem orać nim pola, nie żałuję zakupu auta, 3 miesiące go szukałem, nie była tanią sztuką, ale za to zadbane i pewne, na pewno dobry wybór, jedyne do czego można się przyczepić, to spalanie, ale z drugiej strony, przecież to mały suv, palić musi, jeżeli to komuś przeszkadza...
4,0
~leszek@p
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Polecam każdemu, kto chce swobodnie jeździć po naszych drogach bez obaw o zawieszenie oraz chce mieć niezawodne auto - niestety bez luksusów. Dość tania "terenówka", no pseudo terenówka, ale po polu można pojeździć sobie bez problemu, a po gruntowych drogach bez obaw śmigać 70-80km/h. Dodatkowy atut CR-V to małe i tanie opony, ja zimówki BFGoodrich kupiłem za 299zł/szt, co w przypadku dużych opon jest nieosiągalne. Denerwuje jedynie spalanie...
4,0
~Tomek
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Dzięki wysokiemu zawieszeniu auta nie ma krawężnika, na który nie da się wjechać. Nisko jest wydech i wał ale przy pewnym doświadczeniu można przejechać spore dziury. Nie jest to auto terenowe ale dojedzie znacznie dalej niż osobowe. Dołączany napęd tyłu włącza się szybko (bez elektroniki) dając dobrą trakcję, szczególnie zimą. Hondy CR-V trzymają cenę i są tego warte. Obszerna i wygodna, mało awaryjna, bardzo uniwersalna. Trochę już leciwa...
4,0
~to@inr.edu.pl
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Troche drogie przeglady ( ostatni przy 75000 - 1850 pln) niezawodny , wbrew zabawowemu charakterowi - i testom - w terenie super sie sprawuje a jezdze po lasach i polnych drogach - szczegolnie super w zimie. Malo pali ( przecietnie 10) super silnik, nigdy nie kupie gruzlika (ropa- nie bede marzl w zimie ) ani gazu ( szkkoda motoru) . Najlepsza predkosc na trasie to okolo 100 (jesli przepisy pozwalaja) wyzej za glosno... Plastiki jak to w...
3,0
~krakus2
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
fajne auto ale jako drugie w gospodarstwie. Dobre na krótkie trasy, szwędanie się po mieście i na picniki na trawke czy w góry. Na długie trasy ponad 600 km lepiej jechać zwykła osobówką-wygodniej i mniej męczące ale nie mogę powiedzieć że źle się jedzie.Tanie to ono nie jest w utrzymaniu- zawieszenie komplet 4000, co 15kkm zaworki 100,co jakiś czas jakieś drobiazgi, gumy od 350 za sztukę. Zimą założyć bezwzględnie dobre zimówki bo 4x4 g......
Honda CR-V I