Szukaj

Lista ocen Honda CR-V I 2.0 16V 147KM 108kW 1999-2002 (50) - Silnik

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~krakus2
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
dynamika wspaniala ale lubi łyknąć oleju. Wkurzające jest to, że trzeba zawory regulować. Silnik ładnie chodzi na gazie ale... wypalają się gniazda zaworów. Przejedziesz stokilkadziesiąt tysięcy na gazie i szukaj głowicy do wymiany. Tej części nie regeneruje się(chyba że znajdziecie \"super fachwca\"). Poza tym coś mi chrobocze w wałkach rozrządu. czekam aż coś się rozwali i wtedy wymienię cały silnik z jakiegoś \"angola\". Sam silnik jest...
4,0
~Chojnak rocznik 1975
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Silnik pracuje dobrze jak na takie, w sumie, dość ciężkie auto. Może przydałoby się troszkę więcej koni przy wyprzedzaniu ale nie jest najgorzej. Niestety, powyżej 3 tys. obrotów zaczyna być po prostu głośny, to powoduje że autem najprzyjemniej prowadzi się z prędkością ok. 100 km/h, powyżej jazda zaczyna być na dłuższą metę nużąca przez stosunkowo głośną pracę silnika. Wcześniej jeździłem Preludą rocznik 1997 i była zdecydowanie cichsza w...
5,0
~HFANKA11
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Jestem kobietą z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu różnych samochodów.Japońska Honda CR-V urzekła mnie najbardziej głównie swoją niezawodnością.Silnik pracuje znakomicie na benzynie i LPG.Jeżeli znasz podstawowe zasady ekonomicznej jazdy i je stosujesz,a do tego masz zainstalowany gaz to z uśmiechem płacisz na stacji 70-80 zł zamiast 250 za pełny zbiornik.
4,0
~Tomek
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
brutalne traktowanie, "średnia" instalacja LPG, nie terminowe przeglądy nie są w stanie zniszczyć tego motoru. Elastyczność "japońska" czyli powyzej 3500 obrotów - bardzo dobra. Głośny na wysokich obrotach. Zupełnie dobrze radzi sobie z 1,5t pojazdem. Również osprzęt bezawaryjny. Wymiana sondy lambda - co jest częste w przypadku LPG. Należy pamiętać o regulacji zaworów.
5,0
~MW
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Silnik dynamiczny i w miarę oszczędny. Typowa dla hondy charakterystyka-aby dynamicznie jeździć trzeba go wysoko kręcić. Kultura pracy bez zarzutu-zero dławienia, zero falowania, tylko przy wyższych prędkościach jest dosyć głośno. Do tego modelu nie była alternatywy silnikowej ale muszę przyznać motor pasuje do charakteru auta idealnie.
4,0
~Kamil
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Dość elastyczna jednostka. Przy normalniej delikatnej jeździe na 3 biegu można do 20km/h zejść, a na 4 troche powyżej 30km/h i silnik pracuje normalnie. Biegi zmieniam przy 2.5krpm najczęściej, bez sportowych aspiracji. Brak V-teca i zbędnych bajerów. Zmieniam olej i jadę dalej bez obaw o turbinę, dwumasę, czy wtryski...
4,0
~szczepan f. f.f@vp.pl
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Silnik pracuje elastycznie i kulturalnie. Trochę trzeba podkręcić obrotami przy ruszaniu, by nie zgasł zduszony obciążeniem - ale nie za dużo bo zaraz nastąpi pisk opon.Kwestia wyczucia. Na uwagę zasługuje wygodny dostęp do silnika - no może poza paskami. Wysoko umieszczony, więc można do pół metra w wodzie jechać.
4,0
~Kuba
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Na benzynie auto ładnie się zbiera i czuć, że pod maską siedzi prawie 150 koni, natomiast na "podtlenku gazotu", przy pięciu osobach w środku, jest trochę mułowata. Silnik bardzo w porządku, ale niestety lubi wypić troszkę oleju. Przy jeździe na LPG należy pamiętać o regulacji zaworów co 15 tys km.
3,0
~kropi
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Silniczek przeciętny, IMHO zbyt słaby jak na to auto. Słabo ciągnie od dołu, ożywa w okolicach 3500 i dalej już ciągnie równo. Niestety, jest dość głośny a dźwięk przypomina stare odkurzacze. Poniżej 2500 całkiem traci parę, co skutkuje częstym wachlowaniem kijkiem.
4,0
~Michał
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Przewody do świec i do płynu od wycieraczek są zrobione z gumy która bardzo smakuje gryzoniom. Średnio raz w roku muszę wymienić jedne albo drugie, bo przez noc jakaś kuna albo inna wiewiórka weszła pod maskę i przegryzła.
Honda CR-V I