Szukaj

Lista ocen Honda CR-V I 2.0 16V 147KM 108kW 1999-2002 (43) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Chojnak rocznik 1975
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Auto prowadzi się pewnie. Co prawda ze względu na wysoko położony środek ciężkości potrafi "przechylać" się lekko podczas szybkiego pokonywania zakrętów ale to chyba tylko moje subiektywne odczucie - ostatnie 3 poprzednie samochody to były sportowe coupe, które wręcz przyklejały się do drogi. Układowi jezdnemu CRV nie mam nic do zarzucenia. Brakuje jedynie możliwości ręcznego wybierania napędu na 4 koła w terenie. Czasami mam wrażenie,...
4,0
~szczepan f. f.f@vp.pl
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Nie jest to terenówka tylko uterenowiona osobówka.W mieście sprawuje się doskonale;krawężniki i dziury, strome podjazdy itp.Na polskie drogi, zwłaszcza w zaniedbanych miastach - idealnie.W lekkim terenie również. Auto jednak nie ma ramy jak typowe terenowce więc całe zawieszenie jest przytwierdzone bezpośrednio do nadwozia - jak w osobówce. Nie jest wystarczająco solidne na ciężki teren.Warto zapamiętać.
4,0
~Mariusz
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Auto jest miękkie i prowadzi się wygodnie mi to pasuje. Napęd na tył jest dołączany w razie uślizgu przodu. Przód ciągnie Cały czas jak w typowym FWD. Podczas jazdy w terenie czasami tylni napęd "dopycha", ale zdarzyło mi się to sporadycznie. Dobre oponki to podstawa. Mam założone 4 opony 205/55/15 Yokohama Geolandar A/T G015. Rewelacyjne gumki całoroczne.
4,0
~krakus2
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
jak zrobisz zawieszenie w całości czyli wszystko za jednym razem wymienisz elementy gumowe wraz z amorami to masz spokój na długi okres. Nie montować lipnych części- ze względu na trwałość jest to nieopłacalne. Napędy- przy 200tys. zaczynają mi nawalać pompy od tylniego napędu. Poza tym przy ruszaniu zaczyna delikatnie szapać- nie wiem co jest grane
5,0
~HFANKA11
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Honda CR-V sprawdza się też znakomicie w różnych warunkach pogodowych i drogowych.Pokonuję nią rocznie tysiące kilometrów.W palącym słońcu,deszczu,śniegu,błocie,po górskich drogach,europejskich autostradach i naszych rodzimych dziurawych ulicach.Wjedzie naprawdę wszędzie jak rasowa terenówka(chociaż nią nie jest).
4,0
~Tomek
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
zawieszenie wielowahaczowe, brak sztywnego mostu z tyłu - bardzo dobre prowadzenie i komfort. Pomimo wysokiego nadwozia i "balonowych" 15' opon prowadzi się pewnie nawet przy większych prędkościach czy ciasnych zakrętach. Obraz psuje mało precyzyjny układ kierowniczy - ale to nie WRC. Poza tym to konstrukcja z połowy lat 90-tych.
5,0
~Robcio
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
napęd 4x4 włącza się sam kiedy potrzeba i jest niezawodny. Wziąłem to autko właśnie dla tego napędu, bo mieszkam na wsi 250 m drogi polnej do asfaltu. Odkąd mam to auto przestałem odśnieżać ten kawał drogi. Na asfalcie trzyma się w miarę, chociaż jak dmuchnie zza tira to Hondą trochę potyrpie.
4,0
~AP
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
brak luzów, miło na trasie, nie najgorzej w mieście, ale sprawdź tylny most, przez to, ze brakuje mu smarowanie, gdy się nie dołącza, czasami głośno pracuje, gumy jeżeli się wytłuką niestety są drogie i tylko serwis
4,0
~MW
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Naprawdę dobry kompromis między prowadzeniem-a komfortem. Auto bardzo dobrze tłumi nierówności, zaadaptowane z civica zawieszenie dobrze radzi sobie na krętych drogach. Układ kierowniczy jest precyzyjny.
5,0
~Krystian
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Prowadzi się bardzo lekko wogólę nie czuję że jeżdżę małą terenówką,troszkę buja na zakrętach ale to normalne w wysokich autach,dotąd miałem same niskie samochody i dlatego to dla mnie dziwne doświadczenie.
Honda CR-V I