Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 (60) - Silnik

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jarek 1975
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Witam, To moja druga Honda CRV. Pierwszą z rocznika 2000r kupiłem w 2007r i jeździłem przez 6 lat - kultowo niezawodne auto (salon PL). Zachęcony dotychczasowym użytkowaniem CeeRVałki mając do wyboru Toyotę Rav4, Suzuki Grand Vitara i Honde CRV zdecydowałem się na tą ostatnią. Samochód zakupiony w polskim salonie Hondy, kupiony od pierwszego właściciela. Silnik 2.2 i-cdti to mój pierwszy diesel jakim jeździłem. Z plusów zaliczyć mogę brak...
4,0
~petre27@tlen.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
{poprzedni komentarz wrzucilem kiedy miala 3tys km, teraz mam ponad 10tys} Po kolejnych kilku tysiacach juz sie przyzwyczailem i szczerze mowiac nie przesiadlbym sie na inne autko. Jak chcesz przycisnac to niestety trzeba zejsc do 5ki albo nawet do 4, ale w okolicach 120km/h i 5ki ladnie przyspiesza pod warunkiem ze nie jest zapakowana rodziną i bagazami.Wtedy te 140PS to jednak malo zeby cos szybciej pojechac, ale i tak jestes w stanie...
4,0
~pnasz
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Sam silnik jest super, lubi wyższe obroty, bardzo fajnie pracuje. Totalną porażką jest filtr cząstek stałych, jeżeli nie wyjeżdża się w trasę i gdy zacznie dopalać się w mieście i nie może skończyć. Wycieczka konieczna + często wymiana oleju w silniku, gdyż spływa do niego nie spalony olej napędowy. Gdy się wyczuwa kiedy filtr dopala się (zużycie paliwa rośnie prawie dwukrotnie), nie wyłącza się silnika, na skrzyżowaniu trzyma się 2,5 - 3...
5,0
~j.pikala@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Silnik to największa zaleta tego auta. Dynamiczny, potrafi ruszyć parę metrów nawet z najwyższego biegu, choć woła, zeby zadziałać skrzynią, wiele innych by już zgasło. Ma niesamowitego kopa, jezdzenie po miescie to prawdziwa przyjemnosc, tak jak w trasie. Wyprzedzanie, ruszanie spod swiatel - sam czasem jestem w szoku i ogladam sie do okola, czy nie siedze przypadkiem w aucie sportowym. Kreci sie do 4.5 x obrotow! Do tego rozsadne spalanie i...
5,0
~Tom525@interia.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Takiego Diesla to nawet BMW może pozazdrościć-cichy, zrywny, bezszelestny i bezwibracyjny. Napędzając 1,7 tonowe auto mam wrażenie, że jeżdzę kompaktem z b. mocnym motorem pod maską. 340 Nm wyjaśnia wszystko. Elastyczny na każdym biegu, pow. 2000 rpm gniecie w fotel. Kultura pracy to rzeczywiście iina liga - Francuzy i Niemcy powinni zaprzestać produkcji swoich TDI/HDI bo robią prawdziwy szmelc. Wiem co piszę-zanim kipułem Hondę jeżdziłem na...
3,0
~mechanizator
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
2.2 diesel kiedys byl to silnik ktory dostawal miedzynarodowe nagrody ale prawde mowiac nie wiem za co diesel jak kazdy inny jak zimny klekocze, Ale jest dosc elastyczny. Do 2000obr/min praktycznie nie jedzie dopiero powyzej zaczyna cos sie dziac jak turbina sie rozkreci. Do 130 km/h mozna jeszcze liczyc na wzglednie przyzwoite przyspieszenie ale pozyzej jest juz zle. Diesel jak kazdy cale szczecie ze jeszcze bez przekletego filtra czastek...
4,0
~MROE SZ.
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
po starcie troszke klekocze po dieslowsku ale jak uzyska temperature pracy jest bardzo \"sympatyczny\" Swietnie ciagnie kiedy na obrotomierzu pojawi sie 2000obr/min idzie jak taran. a przy tym wciaz pozostaje cichy mam porownianie z wczesniejsza Toyota Avensis wlasnie silnik byl glownym powodem dla ktorego sprzedalem 1,5 roczna Avensis 1,8 to pomylka w tego typu samochodzie. 2.2 Diesel w 200 kg ciezszej Hondzie spisuje sie o niebo lepiej.
5,0
~Marcin W
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Zachowuje się płynnie, chociaż do niedawna pił mnóstwo oleju silnikowego - w serwisie zapierali się, że to taka budowa silnika. Od kiedy przejechanie 800 km wymaga już dolania oleju do silnika? Na przeglądzie rocznym okazało się, że był jakiś wyciek oleju (w silniku), jak na razie tylko raz dolewałem (po 3000 km). W serwisie po naprawie zarzekali - że nie było to przyczyną większego zużycia oleju silnikowego.
4,0
~kon111
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Silnik dość cichy, albo tak dobrze wytłumiony. Diesel - czyli na niskich biegach dość ospały, ale sytuacja zmienia się diametralnie gdy załączy się turbina. Oczywiście spalanie wtedy rośnie do wartości max. Ogólnie silnik powinien usatysfakcjonować zarówno lubiących spokojną jak i nieco agresywniejszą jazdę.
5,0
~JK
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
cichutki, z miłym dla ucha pomrukiem, ewidentnie lubi wyższe obroty, niż HDI. Dynamiczne przyśpieszanie wymaga redukcji biegu tak, aby obroty były w granicach 3...4tys. Oczywiście już przy 1800 nieźle ciągnie, po mieście (przepisowo) bez problemu jeździ się na czwórce, ale prawdziwy pazur pokazuje powyżej 2500 obrotów.
Honda CR-V III SUV