Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 (55) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
W Civicu bajka, zmiana jednym palcem. W CRV gniot, kpina, dziadostwo, zwłaszcza 1 i 2 bieg, wchodzą bardzo ciężko z dużym oporem i hałasem. Znacznie gorsza niż w RAV4, 10 letniej ASTRZE i FABII. Porównywalna do skrzyni w Sprinterze. Do poprawki. Ponadto w okolicach 0 i minusowych temperatur pojawiający się efekt "ślizgającego sprzęgła". Serwisy głuche i ślepe, a niektóre chamskie i olewające klienta. Daleko tak ze mną nie pojadą.
5,0
~JK
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Może odrobinę za ciężko w przypadku jedynki i dwójki, ale biegi wchodzą pewnie i... po prostu przyjemnie. Skok dźwigni w sam raz. Zdziwił mnie trochę szósty bieg. Spodziewałem się, że pojadę na nim ze 130km/h przy 2000 obrotów (silnik jest wówczas niemal niesłyszalny), podczas, gdy jest to odpowiednik 5-tki w Peugeocie 206. Nie jest to wada. Sprzęgło tak, jak ktoś napisał \"łapie\" dosyć wysoko, ale wg mnie to zaleta, a nie wada.
4,0
~Jarek 1975
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manual. Sześć do przodu + wsteczny. Wchodzą miękko, poprawnie, żadnych zastrzeżeń. Jak wspomniałem powyżej silnik 2.2 i-cdti wymaga sporego \'wachlowania\' lewarkiem i zmiany biegów, ale to chyba urok diesla. Dlatego też daję 4 punkty zamiast 5ciu. Śmiesznie umiejscowiony lewarek (jak w dostawczakach) ale szybko idzie się do tego przezwyczaić.
3,0
~petre27
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
do 50-60km/h tylko 3-ci bieg, 4-ka prawie nie do uzywania w miescie jezeli chce sie jezdzic makx 50-60. Biegi 5 i 6 tylko na trasie, ale przy niewielkich wzniesieniach {przy 120-130km/h} 6-ka nawet w trasie jest za slaba.Musze sprawdzic w Niemczech jak sprawuje sie 6ty bieg na autostradzie bez limitu powyzej 120km/h
2,0
~Marcin K
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Skrzynia biegów dość głośna, szczególnie przy włączaniu drugiego biegu. Ten element napewno wymaga poprawy przez Hondę. Zgłaszałem 2 razy w serwisie jednak stwierdzieli, że ten typ tak ma. Jak na samochód za 140 tys. to beznadziejna odpowiedź.
3,0
~petre27@tlen.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
ok, przydalby sie jeszce jeden wiecej, tak zeby trzymac 2500obr przy 160-170/h. Z drugiej strony 1szy bieg jest strasznie krotki i od razu trzeba wrzucac 2ke. Tym autkiem nie da sie ruszyc szybko i plynnie. Albo szybko albo plynnie.
5,0
~Atolian
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Krótki skok dzwigni biegi wchodzą dobrze ale trzeba używać dość dużej siły i stanowczo dociągać do końca pozycję każdego biegu. Posadowienie dzwigni ergonomiczne jedynie zbyt krótki podłokietnik i posadowiony za wysoko
4,0
~j.pikala@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Krotkie biegi, dobrze zestopniowana. Biegi jednak wrzucaja sie tak krotko, ze czasem na skrzyzowaniu bardzo latwo o pomylke, bo zamiast 2ki mamy 4 ke i troche wycia, zamiast 1, 3 itd. Poza tym, bez zarzutu.
4,0
~Marcin K
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo elastyczna skrzynia, np. na 6 biegu można jeździć od ok 80 do 190 km/g. Minus za nieraz dziwnie wskakujący drugi bieg, jednak wersja testowa jaką jeździłem przed zakupem miała taką samą przypadłość.
3,0
~samborski@elmat.lublin.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Lepsza niż w Sceniku, ale też bez rewelacji, zwłaszcza 1 i 2 bieg fatalnie wchodzą, na 3 i 5 biegu nie można obsługiwać klimatyzacji a o włączeniu ogrzewania tylnej szyby można zapomnieć- zasłania dźwignia
Honda CR-V III SUV