Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 (46) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mechanizator
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
zawieszenie ma juz swoje lata i zarazem jest lata swietlne za wielowachaczowymi zaiwszeniami. Nawet do porownywalnego cenowo Tiguana bardzo mu daleko, Z tego wzgledu ze duzo jezdzilem po autostradach powiedziec tez moge ze auto jest dosc nie pewne powyzej 130-140km/h zle utrzymuje kierunek jazdy. ponizej wspomnianej predkosci jest dobrze. szybkie zakrety to nie to auto, naped 4X4 stary dziala z duzym opoznieniem nowoczesne haldex\'y 4...
5,0
~Jarek 1975
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Sztywny, zwarty. Doskonały na polskie dziurawe (choć z roku na rok coraz mniej) drogi. Dobrze sprawuje się przy 120 km/h na autostradzie jak i 60km/h w krętej leśnej drodze. Auto zawieszone wysoko choć, pisząc szczerze, odnoszę wrażenie że jego zdolności terenowe są mniejsze niż starej CRV Iszej generacji. Tą ostatnią jeździłem po poligonach czołgowych w zachodniopomorskim, lotnym piachu, zabłoconych leśnych duktach a nawet świeżo zaoranym...
5,0
~JK
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Trzymanie drogi doskonałe. W trakcie hamowania delikatnie nurkuje, ale jest to niezależne od początkowej prędkości. Zawieszenie dosyć miękkie, żadnych zgrzytów, stuków, odgłosy jazdy po bruku docierają do środka, ale nie powodują zdudnień. Po dużych wertepach przyjemnie buja, jak w rasowej terenówce. Nierówności polskich dróg, wysokie krawężniki... a co to takiego? ;) Wszelkie drogi gruntowe niestraszne. Wielką zaletą jest możliwość wjazdu na...
4,0
~j.pikala@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Auto swietnie jezdzi po miescie, ale prawdziwa radoche odczuwa się wyjezdzajac na autosrade. Ten samochod tak trzyma sie drogi, ze czasem zżera mnie zazdrosc, ze auto prowadzi mnie, a nie ja auto. ESP, system kontroli podloza itd. wszystko sprawdza sie znakomicie. 130 w zakretach nie stanowi zadnego zagrozenia, oczywiscie przy zachowaniu odrobiny rozsadku. Moglby byc odrobine bardziej terenowy...
5,0
~Mariusz
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Prowadzi sie bardzo przyjemnie. Autostrada to chyba wymarzone miejsce do CRV, trzyma sie pewnie nie tanczy na drodze. Drogi lokalne - moza mieć czasmi wrażenie, że ucieka na ostrych zakretach. Jednak wciśnięcie gazu załatwie temat. Drogi miejscie - jak to bulwarówka nie ma problemów z dziurami i krawęznikami. Komfort jazdy w mieście - poczucie bezpieczeństwa.
5,0
~Tom525@interia.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
więcej nie wezmę niemieckiej gazety motoryzacyjnej do ręki-pismaki do banda przekupnych kanalii, które piszą tak, jak im się zapłaci. CR-V nie kołysze, nie buja, nie jest za miękki, nie nosi go po zakrętach. Jest stabilny przy każdej prędkości. Polskie asfaltowane bezdroża to pestka dla tego auta. Różnymi już powoziłem, ale ten to jest naprawdę klasa.
4,0
~GrzegorzSK
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Było by 5 ale brak regulacji pochylenia tylnych kół powoduje nierówne zużycie opon, dlatego orginalne wahacze zmuszony byłem wymienić na zamiennik z możliwością regulacji pochylenia koła. Ogólnie zawieszenie raczej pancerne. Samochód jeździ po polnych drogach i polach jako serwisowy kombajnu.
4,0
~kon111
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Nie wybrałem opcji \"doskonale\" bo pewnie może być jeszcze lepiej, ale auto prowadzi się bardzo dobrze. Pozytywnie czuje się masę CR-V, można powiedzieć że płynnie sunie po \"polskiej drodze\". Trzeba się przyzwyczaić do wspomagania, które przy małym wychyleniu kierownicy daje wrażenie luzu w kierownicy.
2,0
~pnasz
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Samochód powinien mieć blokadę prędkości powyżej 120 km/h, jest niestabilny, BARDZO PODATNY NA PODMUCHY bocznego wiatru. Samochód ma bardzo mały rozstaw osi a jest wysoki i wysoko umieszczony środek ciężkości robi swoje. Samochód ma bardzo słabe hamulce.
4,0
~sair
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
bardzo fajnie skonstruowane zawieszenie dajace przyzwoite prowadzenie zarowno na drogach szutrowych jak i na asfalcie, dobrze tlumi nierówności, podczas szybkiej jazdy na trasie szczególnie w zakrętavch trzeba pamietac że samochód jest stosunkowo wysoki
Honda CR-V III SUV