Szukaj

Lista ocen Honda CR-V V (45) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~tomekoleks
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Układ hybrydowy cichy. Pod względem zużycia paliwa absolutna rewelacja. Trasa: przy prędkości 90 km/h 4,5 -5 litra benzyny; przy prędkości 91-120 km/h 5,1 - 5,9 litra Pb 95 na 100 km; przy prędkości powyżej 120 km/h (nie przekraczając 140 km/h) do 7 litrów. Miasto: na samym prądzie przejedzie około 1,5 km (niska jednostajna prędkość jazdy) - tryb EV. Spalanie na krótkich miejskich trasach (szczególnie zimą) w dużej mierze zależy od tego czy...
3,0
~Michal
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Nieoczywisty element tego samochodu. Niby jest wszystko ok. Samochód jest dynamiczny, hybryda - więc jak "stoi się w korku to mało pali" :) Gorzej jest jak zaczyna się poruszać. Przy 140km/h pali ponad 10 litrów (hałas jak cholera). Przy 120km/h pali ponad 8 litrów (da się wytrzymać). Po mieście w okolicach do 7 litrów. Po przejechaniu 8 tysięcy km - z czego 4,5 po autostradzie i eskach - spalanie średnie to 7,6 litra przy średniej...
5,0
~Bombelito
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Sprawdzona w bojach 2.0 benzyna pracująca w cyklu Atkinsona, ale głównie działa jako napęd generatora. Sam silnik elektryczny ma 184KM i to on przeważnie napędza Hankę. Przyspiesza liniowo, zmierzone 8,03 do 100km/h, czyli na poziomie Civica X 1.5T. Czy ja wiem, że kiepsko jak na auto o tej masie i gabarytach? Ze świateł większość zostaje w tyle. Przytaczana w innych opisach przypadłość podczas zimnego rozruchu ( dziwny odgłos z okolic silnika...
5,0
~Kamil
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny silnik spalinowy, jak potrzeba to chętnie się kręci na wysokie obroty, silnik elektryczny cichutki, jak potrzeba to od razu daje pełną moc i kopa do przodu, co w połączeniu z napędem 4x4 wgniata w fotel w każdych warunkach. Nie jest przy tym głośno, bo podbicie prędkości o 30-40km/h zaczyna się na prądzie z baterii, a nie trzeba czekać na rozkręcenie się silnika spalinowego - można skończyć manewr wyprzedzania a silnik spalinowy nie...
5,0
~HeniekF2
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Generalnie bardzo ok. Spalanie jak na gabaryty uważam za bardzo dobre, trochę rośnie w trasie gdzie głównie używam tego auta, ale też hybryda nie do końca jest do tego stworzona. Tak czy siak ... oceniam jako bardzo dobre. Myślę, że nawet diesel nie byłby wiele lepszy, a komfort akustyczny większy. No i brak wibracji, nawet przy odpalaniu ... zupełnie nie czuć, że motor zastartował. Bardzo dobrze ogarnięte.
5,0
~MarPin
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
To jest elektryk wspomagany przez silnik 2.0. , a nie silnik spalinowy 2.5 wspomagany przez elektryczny jak w RAV 4. Jest bardzo cicho przy spokojnej jeździe. Najsłabiej chyba na autostradzie, wtedy od razu włączam tryb sport. W tym trybie doskonale przyspiesza, wyprzedzanie jest przyjemnoscią. Choć może drażnić zawywanie silnika, który sie włącza przy mocniejszym wciśnięciu gazu lub przy jeździe pod górę.
4,0
~V4V-15
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Moc układu napędowego jest wystarczająca (mam wersję 4x4). Napędza się znośnie, kultura pracy w miarę. W zimne dni gdy silnik jest zimny - hałasuje bardziej. Na autostradzie też można poruszać się i przyspieszać w miarę dynamicznie - jak na SUVa. 184KM wystarcza w zupełności, ale gdyby była dostępna mocniejsza wersja np 230KM to wybrałbym właśnie tą.
4,0
~V4V-15
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Moc układu napędowego jest wystarczająca (mam wersję 4x4). Napędza się znośnie, kultura pracy w miarę. W zimne dni gdy silnik jest zimny - hałasuje bardziej. Na autostradzie też można poruszać się i przyspieszać w miarę dynamicznie - jak na SUVa. 184KM wystarcza w zupełności, ale gdyby była dostępna mocniejsza wersja np 230KM to wybrałbym właśnie tą.
5,0
~tommy
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Bardzo nim lubię jeździć po mieście. Jest dynamiczny (szczególnie spod świateł) i oszczędny. W trasie też fajnie z zastrzeżeniem, że nie jest to konfiguracja na autostradę. Na autostradzie się męczy (porównuję do poprzedniego turbodiesla) - na miejsce dowiezie, ale szału nie ma i raczej prędkości "dozwolone".
5,0
~wojciech_kowzan
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Dynamiczny, ale bez zacięcia sportowego. Nie ma porównania do słynnego 2.0 155KM !!! pomimo, że na papierze tylko 18KM oraz 28 Nm różnicy. Przyjemnie przyspiesza. Wkręca się na obroty nie robiąc przy tym zbytniego hałasu. Chce się wciskać mocniej pedał gazu :) Brzmienie jest przyjemne dla ucha. Niewiele pali jak na taką bryłę auta.
Honda CR-V V