Szukaj

Lista ocen Honda CR-V V (43) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Bartek D.
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Ogólnie jest dobrze, ale przez skrzynie biegów, podzielę ten parametr na 4 opcję: 1. Wyciszenie w mieście czyli do 50km/h - ***** 2. Wyciszenie poza miastem do 100km/h - ***** 3. Wyciszenie autostrada 140km/h-180km/h - *** 4. Wyprzedzanie, przyspieszanie, nagłe obciążenie silnika - ** Opiszę jeden z częstych przypadków nadmiernego hałasu. Na autostradzie, jadąc na tempomacie, przy 150km/h, zbliżając się do wzniesienia, silnik przez...
3,0
~HeniekF2
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Bardzo dobrze. Aczkolwiek, układ napędowy potrafi hałasować przy mocnym przyśpieszaniu. Zwłaszcza powyżej 80 km/h gdy idziemy 3/4 do pełnego ognia ... to słychać dość irytujące "świszczenie" silnika elektrycznego. Jak się ustabilizuje czy jedzie płynnie ... to powiedziałbym, że bardzo dobrze. Po prostu Hybrydy tak mają .... minus za te świsty no i "młockarnię" przy odpalaniu ... psuje humor. Poza tym podróżowanie w bardzo dobrych warunkach,...
3,0
~Tomek
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Na tym polu honda ma jeszcze sporo pracy. Przesiadłem się do niej z mercedesa w212 i być może zostałem tam nieco rozpieszczony ciszą. Jeśli chodzi o prędkości miejskie i spokojna trasę do 120km/h, w sumie nie można się przyczepić. Natomiast przy wyższych prędkościach silnik jest wyraźnie słyszalny w kabinie. Jest to trochę uciążliwe przy dalekich trasach.
5,0
~MarPin
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Ogólnie doskonałe, szczególnie w mieście lub na zwykłych drogach. Podobno wyciszenie kabiny jest wspomagane dźwiękiem z głośników, który działa w przeciwfazie do hałasu. Przeszkadza jednak trochę specyficzne wycie silnika przy podjazdach pod górę lub przy przyspieszaniu, szczególnie na autosradzie. Lepiej jest paradoksalnie w trybie sport.
5,0
~leffski
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Super. W mieście całkowita cisza - jak w elektryku. Jak na tak duży samochód szumy są praktycznie nieslyszalne. Przy 140 km/h można normalnie prowadzić rozmowy. Jedyny głośniejszy dźwięk jest przy gwałtownym przyspieszaniu (np. wyprzedzanie na drodze krajowej lub włączanie się do ruchu na ekspresówce). Poza tym cisza.
4,0
~Tom
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Samochód jest dobrze wyciszony. Nie jest to co prawda wyciszenie klasy premium, ale i tak jest bardzo dobrze. Auto posiada aktywny system wyciszenia kabiny (Active Noise Cancelling) co dodatkowo pomaga w redukcji hałasu docierającego do kabiny z zewnątrz pojazdu.
3,0
~Michal
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Miałem dać 2 gwiazdki, ale dam 3. Przy założeniu, że jest to auto miejskie i jedzie się max do 60-70 km/h, i za bardzo się nie przyspiesza to jest ok. Jeżeli zachcesz wyjechać na autostradę to jest to dramat. Można było to zrobić dużo, dużo lepiej.
3,0
~Bombelito
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Do 140 km/h jest dobrze. Chyba działa system ANC. Od auta o aerodynamice kiosku Ruchu trudno wymagać cudów ale nie ma powodów do narzekania. Auta europejskie podobnej klasy są trochę lepiej wyciszone ale i droższe. W mieście jeździsz głównie w ciszy.
5,0
~wojciech_kowzan
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Jak na auto typu SUV, jest bardzo przyjemnie. Nie ma tu niepokojących szumów, trzasków. Nawet opony zimowe nie dają o sobie znać. Prawdę piszą, że wyciszenie względem poprzedniej - IV - generacji jest na o wiele wyższym poziomie. Wiem, bo mam porównanie.
5,0
~Karlito
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Przy dynamicznej jeździe słychać silnik ale nie jest jakoś specjalnie to uciążliwe ( trzeba się przyzwyczaić,nauczyć jeździć hybrydą tego typu) Trzeba pamiętać że nie jest to samochód sportowy choć ma zacięcie
Honda CR-V V