Facet z kryzysem wieku średniego - CD!,
12 lat temu
Silnik 1.5 i-VTEC IMA 114KM 84kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
53 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: Tak doskonałego prowadzenia się nie spodziewałem!
5,0
Całokształt
Auto idealne dla mnie
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba tutaj ocenić zespół napędowy IMA + silnik spalinowy. Sam silnik słaby, w połączeniu z elektrycznym to już nieźle!. Niestety baterie się wyczerpią i trzeba odpuścić rumakowanie!
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza z możliwych
5,0
Układ jezdny
Idealne, przewidywalne i stabilne prowadzenie. Można bez problemu nawet się poślizgać....
Oczywiście sportowy samochód nie może być komfortowy jak Citroen XM!
Komfort
4,0
Widoczność
Podniosłem ocenę!. Przyzwyczaiłem się do tyłu i nie mam problemu z jazdą! Oczywiście czujniki nieodzowne.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, pomimo kosmicznej konsoli wskaźników
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko by było idealnie gdyby nie START-STOP i jego paskudny wpływ na ogrzewanie i chłodzenie....
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Traktuję ten samochód jak sportowy -> 2+ 2 małych dzieci. Wtedy jest ok.
4,0
Wyciszenie
Dla niektórych za głośny, a dla mnie w sam raz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe spalanie, całkiem niskie koszty przeglądów, wiele części dzieli z Jazz\'em. Drogie HALOGENY!
Gwarancja!!! - teraz jest promocja i mam gwarancję 5LAT/300000 km!
5,0
Stosunek jakość/cena
Hybryda za 65000 brutto (wersja SPORT), dobre wyposażenie, dobra jakość i efektowny wygląd!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC. Nawet żarówka się nie przepaliła, a to już 53 000 km!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC IMA 114KM 84kW
[l/100km]