Szukaj

Lista ocen Honda CRX II (34) - Ergonomia

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dj-napster
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Łatwy dostęp do przycisków, tunel środkowy skierowany w stronę kierowcy. Jak na lata 80\'te i mały samochód bardzo dobrze rozwiązane przełączanie nawiewów, odbywa się elektrycznie po naciśnięciu żądanego ustawienia. Jedyne co mi się nie podoba to brak precyzyjnej regulacji oparcia przy fotelach. Lampka oświetlenia wnętrza kabiny jest trochę za daleko z tyłu i trzeba się troszkę nagimnastykować przy włączaniu ręcznym.
5,0
~EE8 VTEC
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
W samochodzie samochodzie tej klasy nawiewy sterowne elektrycznie, wciskasz guzik silniczki ustawiają żądany nawiew, wszystko pod ręką.
3,0
~Inur
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Tutaj średnio - mam też M3 i dużo bardziej mi się podoba rozmieszczenie w BMW. W CRX deska jest za daleko od kierowcy.
3,0
~rambolibamboli@o2.pl
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
kiepski bagażnik, w szczególności jeśli posiada się rozpórki.... ale przecież nie o to chodzi w tym samochodzie
5,0
~1.6i-VT
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
wnetrze jest zaprojektowane elegancko sa pojemne schowki, zegary sa czytelne i wszystkie przyciski w zasiegu reki
5,0
~qba_21
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Mi bardzo pasuje ergonomia Hond z tamtych lat, wszystko jest czytelne i na swoim miejscu.
4,0
~crx 91kw
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
WSZYSTKO ZMINIMALIZOWANE- MIAŁE TO NA CELU MAX ODELŻENIE AUTA TO CO JEST NAJPOTRZEBNIEJSZE ZOSTAŁO
5,0
~PROWOKATOR_@poczta.onet pl
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
wszystko na swoim miejscu....fajnie wyprofilowany kokpit zwrócony w stronę kierowcy....
4,0
~Bartek bart_pl@poczta.onet.pl
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Nigdy nie przyzwyczaje się do włączników świateł, wycieraczek, spryskiwaczy w przełącznikach migaczy
3,0
~Mariusz90r
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Auto niczym się nie wyróżnia, przełączniki są tam gdzie się ich spodziewamy.
Honda CRX II