Szukaj

Lista ocen Honda CRX II 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW 1989-1992 (42) - Silnik

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Niecałe 900 kg i moc 130 KM (no może po 15 latach) nieco mniej, ale nieźle ´tarpie´. Samochód uzależnia, zamykasz drzwi, wciskasz 1, 2,.. na obrotomierzu 7000 rpm i jest awantura. Moze nie brzmi to wiarygodnie, przyznam się, że sam na sformu lowania innych, że ta honda potrafi dużo pukałem się w głowę, przecież są golfy gti, czy obecne turodoładowane diesle... do momentu kiedy nie stałem się posiadaczem crx-a. Gdy pierwszy raz nim...
5,0
~Kras
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Silnik jest po prostu rewelacyjny. Kręcenie do prawie 8000rpm, cudowny dźwięk, znakomita dynamika. Poniżej 3000rpm troszkę ospały ale to w końcu Honda. Pomiędzy 5000rpm a odcięciem (7800rpm) rewelacyjny odjazd. Najbiedniejsza wersja wyposażenia znaczy tyle, że waży 900kg, co przy 130KM daje dynamikę prawie identyczną jak o 100kg cięższy VTEC.
5,0
~:-)
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Silnik bardzo udany jest bardzo elastyczny duza moc w stosunku do pojemnosci dobrze wkreca sie na obroty jednym slowem jest SUPER setka w okolo 7 sekund 150 w okolo 11 a predkosc max jaka jechalem to 235km/h a przy 200 to juz naprawde jest strach
5,0
~Kras
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Znakomity wysokoobrotowy silnik DOHC. Dzięki niewielkiej masie autka wcale nie czuć niezbyt dużej mocy poniżej 4000rpm. Zabawa zaczyna się od 5000 w górę i kończy w okolicach 8000rpm. Nawet bez VTECa cudo.
5,0
~Marek
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Duża elastyczność na 4 biegu od 30-180km/h!! zabawa zaczyna sie od 5500obr. wtedy wciska w fotel i radze mocno trzymać kierownice:)!!z tej pojemności taka moc istny bajer!
5,0
~cetna
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Silnik to to za co kupuje sie to auto, chodzi jak złoto! Wlaszcza po zamontowaniu stożkowego filtra powierza ma taki dzwiek ze niechce sie schodzic ponizej 5 tys.obr :D
5,0
~PROWOKATOR_@poczta.onet pl
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
silnik jest jak młynek do kawy....chodzi extra...7200obr/min...i zmiana biegu....jest bardzo elastyczny uwielbia wysokie obroty...na niskich obrotach i wysokim biegu bez dławienia
5,0
~EE8 VTEC
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Legendarny pierwszy VTEC, rozgrzany pracuje jak szwajcarski zegarek, bezawaryjny. Spalanie przy mocy 150KM to ok 7/100 na trasie.
5,0
~rambolibamboli@o2.pl
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Dany silnik B16A1 jak na swoją pojemność ma super osiągi, a przy tym jest bardzo trwały, jeśli ktoś o niego dba
Dziennik kosztów dla Honda CRX II 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~1.6i-VT
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Silniki spokojnie daja rade sobie z tak malym autkiem. Dzwiek VTEC miodziooo. Wysokie obroty to to co tygryski lubia najbardziej :)
Honda CRX II