Szukaj

Lista ocen Honda CRX III (38) - Silnik

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Przemek (Poznan)
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Jak do tego czasu od kąd mam ReX-a chyba nie spotkałem się z lepszą jednostka do 1.6L. Moja wersja To ED9 juz przy 124KM potrafi nieżle wcisnąc w fotel i to nie tylko na 1 i 2-gim biegu. Odcinka przy 7,2tys. Dzieki systemowi VTEC,dostajemy odwrotną sytuacje niż w autach bez tego systemu, tzn, gdy inne autka zaczynają słabnąc w okolicach 5tys to CRX dostaje "zastrzyk mocy" i wyrywa do przodu, by po kilku sekundach "zamknąc" skale...
5,0
~dream28@wp.pl
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Silnik bez większych zastrzeżen. cichy, pięknie się wkręca na obroty i nie ma z nim problemów. przyśpieszenie powyżej 3,5 tys obrotów jest naprawde przyjemne i sporo można wyprzedzić :)))) elastyczny - wyprzedzanie na 4 żaden problem :) troche bierze olej - ale to jest normalne w hodzie i zawsze trzeba zajrzeć ile jest. zimny silnik potrafi wydawać stuki - po regulacji zaworów to samo, ale po rozgrzaniu nic nie slychać. to też załważyłem w...
5,0
~Mr.Z
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Jak dla mnie rewelacja... silnik elastyczny, doskonale wkreca sie na obroty. załanczający sie przy 4,5 tys v-tec daje frajde z jazdy... to przyspieszenie, a jednoczenie niesamowity dzwięk sprawia że cuzjemy że jedziemy prawdziwym sportowym autem. odcinka przy 7,5 tys troche za wcześnie ale dobrze jest :D choć pojemnośc silniczka to zaledwie 1,6litra o mocy 125 koni to i tak daje po tyłku niejednemu na drodze, wiekszośc bmw (głownie e36),...
4,0
~LIMBO
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Silnik do zwyklej jazdy jest elastyczny...ale dla tych ktorzy wczesniej smigali wieksza pojemnoscia....bedzei klopot bo to auto trzeba zylowac. Poprzednio mialem motor 2300cm i tam moc byla wszedzie tu trzeba robic redukcje do 2jki nie 3jki. Ale gdy sie wkreci i zacznie wyc wiertarka... idzie pieknie..trzeba umiec tym smigac. ja juz sie nauczylem
5,0
~cz
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
To jest właśnie ten element (no.. może oprócz zdejmowanego dachu) dla którego kupuje się ten samochód. Cudo techniki. Mały minus to praca na biegu jałowym na najniższych obrotach (troche jak diesel) ale jak sie rozgrzeje i wkręci się go na obroty to już nie ma o czym gadac.. tylko jechać.
4,0
~Kuba Oss
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Samochód ma swoje lata, jest katowany, przydała by się generalka, zużycie oleju zależy od stylu jazdy, w zimie nic a w lecie jak się ma ciężką nogę to i 1L na 1000, puszcza dymek. Przyjemność z jazdy na wysokich obrotach super. Silnik trochę słaby ale daje radę.
5,0
~Jan
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Silnik charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, 125 KM mechanicznych przy tej wadze auta w zupełności wystarcza. Auto sprawdza się zarówno w mieście jak i na dłuższych trasach. Świetnie współgra z manualną skrzynią biegów. Auto narowiste dopiero powyżej 5 tys. obrotów.
5,0
~Bartek~~Częstochowa
Honda CRX III
Del Sol 1.6 i VTi 160KM 118kW
Silnik to geniusz japońskich konstruktorów. Można zakochać się w jego dźwięku, gdy tylko załącza sie Vti. Najlepsze jest jednak to, że można nim jeździć normalnie i tutaj znów kolejna zaleta, niezwykla elastyczność.
4,0
~Seru
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Vtec daje sporego kopa :D nie ma to jak 7tyś/min, ale daję 4/5 bo jednak te niskie obroty, trochę muli... mam też civica 1.4 i od dołu się lepiej zbiera, później już nie ma żadnego porównania oczywiście :D
Dziennik kosztów dla Honda CRX III
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~grand87
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Silnik - 125 koni, szkoda że nie wersja 160. Do jazdy starcza, na ściganie będzie mało, jednak spod świateł na ogół w zupełności wystarcza. Bardzo fajnie kręci się do 7k, muzyka.
Honda CRX III