Szukaj

Lista ocen Honda CRX III (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dream28@wp.pl
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
fajnie. troche wymiętolony po zimie ale jak był nowszy to był lepszy:) nie polecam jazdy na 17-stkach... myslałem ze skoncze w rowie przy najmniejszych koleinach... 14stki są o niebo lepsze !!!! zimą rozkład masy powoduje że mam wrazenie ze jezdze autem z napędem na tylnią oś... drift za driftem - wystarczy troche musnąć mocniej gaz i kontra nieduża... max frajda ... i problem bo czasem niepotrzebnie go prowokowałem...ale z głową.
5,0
~cz
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Choć ogumienie mam nieco szersze od standardowego co powoduje ściąganie na nierównościach i koleinach, to prowadzenie tego autka, przyczepność, promień skrętu zasługują na pochwałę. Trochę twardo.. czyt. da się odczuć polskie drogi, ale przecież to autko sporowe. Ingerencja w zawieszenie nikła: Amortyzatory seria + sprężyny Eibach nie obniżające.
4,0
~Kuba Oss
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Wszystko było by dobrze gdyby nie brak sztywności przez to że jest to tagra. Przy dużej prędkości na zakręcie to czuć i to bardzo wyraźnie, dziwne uczucie, do 100KM/h nie ma różnicy między zwykłym Civic-em. Zawieszenie jest twarde, kierownica jest bardzo czuła, trochę ciężko się kręci.
5,0
~Bostorn
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
świetnie się prowadzi, jak sportowym autem, jednym za ciężko innym nie, ale tu trzeba czuc ze się jedzie perfekcja czysta ps: dużo zależy od opon, na szerokich letnich i prawie łysych ciężko mi się kręciło, zażucilem zimmówki węższe i od razu lżej i przyjemniej
5,0
~Hube
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
W zakrętach trzyma się jak na szynach. Ze względu na małą masę i doskonałe trzymanie każdy inny odpada na krętej drodze. W koleinach (ze względu na szersze kapcie i obniżone zawieszenie) lata jak Żyd po pustym sklepie. Trochę niebezpiecznie.
5,0
~grand87
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Auto mam lekko obniżone (chyba 20mm) tym samym sztywniejsze. Na dziurach których u nas nie brakuje można sobie potłuc kość. Jednak mam to czego chciałem. Jeżdżę na oponach 195/50 15\'. Auto trzyma się bardzo dobrze
5,0
~Mr.Z
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
autko mam obniżone o -40mm na sportowym zawiasie, do tego opony 195/50 co sprawia że auto jest dosłownie przyklejone do drogi. Pokonywanie zaketów tym autem to bajka - auto jedzie jak po szynach, i to przy duzych predkosciach.
4,0
~Maciek
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Zdradliwa nadsterowność przy szybkim pokonywaniu zakrętów, z tego powodu cała masa solek konczy swój żywot. zawieszenie raczej bardziej nadaje się na tor niż na nasze polskie drogi dlatego ponownie nie zdecyduje sie na ten samochód.
5,0
~Jan
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Hondy znane są ze świetnego prowadzenia, dodam tylko, że seryjne sprężyny zamieniłem na markowe sportowe sprężyny Weitec. Auto dzięki temu jeszcze pewniej prowadzi się w zakrętach - można cisnąć :)
Dziennik kosztów dla Honda CRX III
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Przemek (Poznan)
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Na seryjnym zawieszeniu8 jest naprawde dobrze ,mimo lekkich przechyłów na zakrętach cięzko zerwa przyczepnośc w "rajdowych akcjach" raczej nadsterowny. Na "zawiasie" nie "latałem" ale pewnie jak gokartem :)
Honda CRX III