Szukaj

Lista ocen Honda FR-V (86) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MACIEJ
Honda FR-V
Minivan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Wiadomo nie jest to samochód sportowy i trzeba jego ukaład jezdny rozpatrywać w kategorii vanów. Samochód jest stabilny, "buda" nie łapie przechyłów nawet przy dość ostrych zakrętach. Trochę zajęło mi przyzwyczajenie sie do jego dość twardej charakterystyki, ale teraz mi ona odpowiada. Układ jezdny w tym modelu przypomina mi troche jazdę gokartem ze względu na szerokość samochodu, szeroki rozstaw osi i dość twarde zestrojenie. Słyszałem, że...
4,0
~Tomek
Honda FR-V
Minivan 1.8i-VTEC 140KM 103kW
na 180tkm z przedniego zawieszenia padły tylko środkowe gumy na stabilizatorze za 50zł/kpl w ASO więc rewelacja jeżeli brać pod uwagę polskie drogi. Z tylnym zawieszeniem było więcej roboty. Generalnie FRV ma problem z kładącymi się tylnymi kołami - przy 120tkm konieczna była wymiana wszystkich sworzni wahacza razem z regulacyjną (2x4szt) i wymiana sprężyn (suma 1200zł z roboc) ponieważ kąt kół dochodził do 4'
5,0
~jacocz@interia.pl
Honda FR-V
Minivan 1.7 i 16V 125KM 92kW
Jeżli ktoś chce samochód mięki to odpada a jeżeli ktoś chce auto bez najmniejszych przechyłek to tez nie do końca. Generalnie jak na auto o wysokim nadwoziu to super kompromis ze wskazaniem na twardsze zawieszenie. Nic nie tłucze, kierownica nie drga jak to piszą co niektórzy .Poprostu trzeba dobrze wyważyć koła szczególnie alumy.
5,0
~Henryk
Honda FR-V
Minivan 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Zawieszenie jest bardzo dobre. Sprężyste, ale komfortowe. Na zakrętach samochód się nie przechyla. Zawieszenie pracuje dość cicho, raz obrany kierunek jazdy samochód dobrze utrzymuje, mimo nierówności i dziur. Może to zasługa VSA. Absolutnie niezwykła zwrotność, samochód zakręca w miejscu dosłownie.
4,0
~Robot
Honda FR-V
Minivan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Przełożenie opon w kiepskim warsztacie (zima/lato) skutkuje drganiami kierownicy przy około 100 km/h. W moim mieściepróbowałem w 3 różnych warsztatach. W końcu zadzwoniłem do Hondy i poradzili mi dobry warsztat w Szczecinie. Od tego czasu przekładam koła tylko tam i nie mam problemów z drgająca kierownicą.
4,0
~Andrzej
Honda FR-V
Minivan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
jakoś nie za bardzo pewnie czuję się wchodzą w zakręty przy większej prędkości - auto wychyla się gdyż jest nieco wyższe niż typowe; rozstaw kół praktycznie na końcach auta jest bardzo dobrym pomysłem - nie ma tego wrażenia zarzucania jak przy aucie typu kombi
4,0
~Trafik
Honda FR-V
Minivan 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Zawieszenie dość trwałe jak na nasze drogi, zużywają się tylko tuleje gumowe od stabilizatorów i od wahaczy. Ładnie wybiera, cicho pracuje, z takim przytłumionym dźwiękiem, nie stuka. W zakrętach nie kładzie samochodu, jest bezpieczne.
3,0
~piotr
Honda FR-V
Minivan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Trochę ściąga w prawo - na razie serwis sobie ztym nie poradził. Za bardzo czułe wspomaganie. Przy nierównościach jezdni drgania przenoszą się wyraźnie na kierownicę. Zimą ESP reagowało regularnie na wszytkich nawet lekko zaśnieżonych zakrętach.
4,0
~Przemysław
Honda FR-V
Minivan 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Ogółem bez zarzutów, aczkolwiek zawieszenie jest trochę twarde i jazda po dziurach jest dosyć odczuwalna. Nie polecam bawić się w felgi 18" i opony o niskim profilu. Poza tym auto jest zwrotne i ma bardzo dobry promień skrętu.
5,0
~trafo
Honda FR-V
Minivan 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Dobrze wybiera, pracuje cicho. Do tego w zakrętach pozwala na naprawdę więcej, niż niejeden samochód kompaktowy. Zawieszenie pomimo kulania się ponad 100 tyś po naszych drogach, nie wykazuje zużycia. Nic nie było w nim wymieniane.
Honda FR-V