Szukaj

Ocena kierowcy - Honda FR-V

Trafik, 9 lat temu
Silnik 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda FR-V 1.8i-VTEC 140KM 103kW 2007-2009 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : W krótkiej budzie dużo miejsca, zwrotność gokarta.
5,0
Całokształt
Znakomity samochód rodzinny, trwały, bezawaryjny, absurdalnie zwrotny (na parkingu może konkurować ze Smartem), oszczędny. Każda rodzina z dziećmi powinna brać go poważnie pod uwagę, składany przedni środkowy fotel to niezastąpiony przewijak.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ma nalatane ponad 200 tyś km, a dalej nietykany, w stanie fabrycznym. Suchy jak pieprz z zewnątrz, żadnych wycieków nawet. Wystarczająco mocny, na wyższych obrotach ciągnie jak sportowy, przy oszczędnej jeździe na trasie starcza mu 6,5 litra benzyny.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi dobrze zestopniowane, skrzynia cicha, drążek biegów umiejscowiony genialnie.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dość trwałe jak na nasze drogi, zużywają się tylko tuleje gumowe od stabilizatorów i od wahaczy. Ładnie wybiera, cicho pracuje, z takim przytłumionym dźwiękiem, nie stuka. W zakrętach nie kładzie samochodu, jest bezpieczne.
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznośc przeciętna, grube przednie słupki, do tyłu bez czujek parkowania życzę powodzenia. Ilośc przeszklenia optymalna, ani dużo ani mało.
5,0
Ergonomia
Tak ma być w każdym samochodzie, wsiadasz i obsługujesz intuicyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa, szybko chłodzi. Automatyczna klima działa wydajnie i dobrze, nie dmucha np. w zimie zimnym powietrzem, dopiero jak sie silnik nagrzewa zwiększa nadmuch, to samo w lecie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca dla ludzi o wzroście ok. 178 cm bardzo dobra i z przodu i z tyłu. Zakres regulacji przednich foteli nie za duży, więc dla koszykarzy nie polecam. Środkowy przedni fotel raczej dla dzieci do 15 lat.
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie, dopiero na autostradzie szum powietrza słychać. W mieście bez hałasu się przemieszcza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysoki koszt zakupu rekompensuje bezawaryjność a tym samym mało sie wydaje na części. Ubezpieczenie standardowo jak u innych, spalanie dość dobre, oleju silnik nie zjada.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie samochód jest jak trzeba, płaci się po prostu za wyższej jakości podzespoły i ponadprzeciętną trwałość i bezawaryjność. Rysa na laurce za korozję, która może wychodzić na dachu przy uszczelce szyby i na tylnej klapie - ale z tym radzą sobie ASO w ramach gwarancji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda FR-V 1.8i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
8,8
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda FR-V