Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV

Edek, 8 lat temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
3,54
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Super skuteczne hamulce , bardzo delikatne naciśnięcie pedału i samochód już się zatrzymuje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Zużycie paliwa wyższe niż w katalogu
Inne
Inne
3,0
Całokształt
Mizerny wybór kolorów nadwozia i wnętrza. Honda w wielu gazetach w ramach artykułów promocyjnych pokazywała amerykański odpowiednik HRV ,Vezela w fajnych kolorach i jasnym skórzanym wnętrzem. Amerykanie mają też wersję 4x4 i hybrydę .Na Europę ta wersje są niedostępne. System rozpoznawania znaków drogowych pomocny , ale nie zamierzam polegać na nim w 100% . Pokazuje ostatni znak np. 70 km/h wjeżdżam w teren zabudowany i nadal pokazuje 70. Nie " widzi " tablicy obszar zabudowany.
Wrażenia
3,0
Silnik
Auto podczas przyspieszania ryczy jak rasowa sportówka, bardzo głośny nieprzyjemny hałas dochodzi do środka , oczekiwałem że benzynka będzie cicha.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zasługuje na doskonałą ocenę , kierowca nie czuje żadnej zmiany biegu , ani redukcji . Informuje go o tym ryczący silnik , który po redukcji zaczyna pracować na wysokich obrotach i przypomina o swojej obecności pod maską.
3,0
Układ jezdny
Twardawe zawieszenie , nie za duże autko więc skacze po naszych dziurawych drogach. Na równej drodze OK . Może jak pojeździmy wypracuje się i będzie lepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania " widzi" w trzech pozycjach , lusterka duże , czujniki parkowania robią resztę . Wszystkie obecnie produkowane samochody robione są w tym tonie. Reflektory LED z przodu ,dają super światło w nocy.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu , fajnie poprowadzona linia kokpitu , delikatnie zakrzywiona w stronę kierowcy, poprawia widoczność na panelu sterującym. Automatyczny ręczny fajnie dostrojony , bardzo pomocny prawie nie daje odczuć kierowcy, że auto coś robi za niego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie ok , tym bardziej że szyber dach jest uchylny . Klimatyzację ocenimy po pierwszych upałach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę wielkość auta , przyzwoicie . Wygodnie się wsiada i wysiada, spory bagażnik.
2,0
Wyciszenie
Słabo wyciszony. Podczas wyprzedzania mam wrażenie jakby silnik był wewnątrz przedziału pasażerskiego. Jak się jedzie ze stałą prędkością jest dobrze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ma dopiero przejechane 500 km , ale widać że będzie paliło dużo więcej niż piszą w katalogach , nawet w trybie ekonomicznym. Dodam , że jeżdżę bardzo delikatnie i wątpię żebym uzyskał wyniki z danych producenta.
3,0
Stosunek jakość/cena
Trochę przewartościowane , porównując z konkurencją .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko jeździmy żeby coś napisać
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda HR-V II SUV