Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV Facelifting (11) - Ergonomia

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Troszkę zajęło mi czasu odpowiednie ustawienie kierownicy w stosunku do fotela, jednak przesiadka z Civica robi swoje. Tam się jednak zajmowało nieco inną pozycję za kierownicą. Jednak po kilku dniach udało mi się znaleźć idealny kompromis i już jest OK. Można podróżować trzymając kierownicę, jednocześnie mając łokcie na podłokietniku w drzwiach i konsoli centralnej. Pasażerowie podróżujący na tylnej kanapie są wręcz rozpieszczani komfortem...
4,0
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Warto porównać kilka aut z tego segmentu podczas jazd próbnych , w Hondzie jest wszystko na swoim miejscu, włączniki, wskaźniki itp. Bardzo fajnie rozwiązany panel środkowy z podłokietnikiem i pomysłowymi uchwytami na napoje. Brak jednej gwiazdki za utrudniony dostęp do półeczki na smarfona (lub inne drobiazgi) oraz do gniazd ładowania - jednak faktycznie jak to rozwiązać przy tak poprowadzonym panelu środkowym?Zadanie dla konstruktorów....
2,0
~Mirosław
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Za wąskie fotele w pierwszym rzędzie. Brak możliwości regulacji podłokietnika kierowcy. Brak miejsc na napoje w podłokietniku tylnej kanapy. Za małe kieszenie w drzwiach z przodu. Za nisko umiejscowione gniazdo 12V z tyłu. Przy ładowanie nie można postawić napoju. Brak możliwości zamknięcia nawiewu po prawej stronie kierownicy za sprawą bezsensownego umiejscowienia wyłącznika świateł awaryjnych. Za dużo dotykowych przycisków, niepraktyczne w...
4,0
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Wszystko na najwyższym poziomie, mały minus za brak regulacji odcinka lędźwiowego tak jak np. w Civic. Mimo tego mając znowu możliwość przejechania się Civic (na przeglądzie rocznym wzięcia auta zastępczego ) to stwierdzam, że HR-V mimo tego jest wygodniejszy.
5,0
~P.
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Bardzo dobrze (jak dla mnie) rozmieszczone poszczególne przyciski sterowania różnymi ustawieniami - klima, media, sterowanie odbieraniem połączeń...
2,0
~Sebastian
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Beznadziejny schowek w podłokietniku oraz umiejscowienie portów pod konsolą środkową. Małe schowki na drzwiach. Jedyny plus siedzenia magic seats.
5,0
~Robotix
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Ilość miejsca jak na gabaryty pojazdu naprawdę świetna, w toyocie chr jest dużo gorzej i ciasniej
4,0
~Jacek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Trzeba uważać zmieniając wartości na tym panelu dotykowym..może kwestia przyzwyczajenia...
2,0
~HondaFAN
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Oparcia foteli nie można ustawić pionowo
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~folex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Fotele mogły by być ciut twardsze.
Honda HR-V II SUV Facelifting