Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV Facelifting (13) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
W komentarzach często pojawia się opinia, że przy wyższych obrotach jest głośno. W Civicu chcąc gwałtownie przyspieszyć, również trzeba było go kręcić na 6500 obrotów i również cicho nie było. Hond tak ma i uważam, że to jest jej urok. Po prostu mozna poczuć troszkę emocji. Przy codziennej jeździe jest wręcz bardzo cicho i znowu dziękuję Bogu za wybór CVT. W mieście to bajka, a silnik zawsze ma właściwe obroty, są przeważnie niskie co powoduje...
5,0
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Moim zdaniem względem innych aut z segmentu crossover oraz kompaktów Honda HRV jest bardzo dobrze wygłuszona, nie słychać żadnego opływu powietrza wokół kabiny nawet przy 160 km/h, nawet nie słychać ruchu wycieraczek. Dodane wygłuszenia boków, spodu oraz od przodu kabiny, również system aktywnej redukcji szumu - po liftingu. Moim zdaniem system działa, dlatego dźwięku silnika nie słychać po ustabilizowaniu obrotów (wtedy odwrócony sygnał...
5,0
~P.
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Zadziwiające dobre do maksymalnych prędkości, którymi można się poruszać w Polsce. Wyższe generują większy hałas. Jednak jest to norma także w innych markach, no może poza premium.
5,0
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
To jest Honda, jak się jedzie spokojnie, jest cicho, przy jeździe agresywnej jest moc i adekwatny dźwięk dobywający się z silnika. Moim zdaniem jest dobrze i mi się podoba.
4,0
~Alek_113
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
W poprzednich modelach był to najsłabszy element, ale widać że Honda poprawiła wyciszenie. Do 150 km/h bez uwag, wyżej robi się głośno, ale w większości aut tak jest.
1,0
~Sebastian
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Gdybym mógł nie przyznał bym żadnej gwiazdki. Ten poziom wyciszenia a w zasadzie jego całkowity brak nie przystoi do samochodu za 90k złotych.
4,0
~Mirek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Na dużych obrotach mógłby być lepiej wyciszony. Ale nie jest to odczuwalne gdy jeździ się z włączonym radiem.
4,0
~folex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Głośno powyżej 3500-4000obr/min. Ale przyjemne brzmienie silnia.
5,0
~Robotix
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Słychać sportowe wydechy które fajnie brzmią- ogólnie jest dobrze
4,0
~Sławek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Nie jest tak źle jak piszą w opiniach.
Honda HR-V II SUV Facelifting