Szukaj

Oceny Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021

Podsumowanie 11 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021 - Oceń swoje auto
3,97
średnia ocena z 11 ocen
7% gorzej od średniej w segmencie
55%
użytkowników kupiłoby ponownie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021

4,6
~folex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Użytkuje wersje Elegance od 2019. Generalnie ok. Fajny design. Mógłby być ciut tańszy, ale jest bardzo dobrze wyposażony. Multimedia mogły by być nowsze, ale w codziennym użytku i tak nie ma to większego znaczenia. Słuchanie muzyki czy korzystanie z zestawu telefonicznego jest intuicyjne i nie nastręcza trudności. Silnik ciut słaby na niższych obrotach, ładnie się wkręca i przyśpiesza gdy zredukujemy i silnik VTEC otworzy dodatkowy zawór...
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V w wersji Elegance po lifcie z CVT, jak dla mnie jest strzałem w dziesiątkę. Jest to moja trzecia Honda użytkowana od nowości, poprzednio były dwie Hondy Civic IX gen. jedna z 2012, druga z 2016 r. Markę oceniam bardzo dobrze i dlatego postanowiłem kontynuować przygodę z Hanią. Tym razem moim głównym celem była automatyczna skrzynia CVT. Jest to na pewno skrzynia, której trzeba się nauczyć, ale się to opłaca. Przede wszystkim niskie...
4,9
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Nowa Honda HRV wersja Elegance kupiona po kilku miesiącach wyborów, analiz, przeglądania oferty rynkowej oraz jazd testowych różnymi autami - a więc z dużym namysłem. Ocena za całokształt 5 gwiazdek, gdyż moim zdaniem w swojej klasie wyróżnia się pozytywnie w wielu aspektach pośród rynkowej konkurencji. Jak na miejskiego crossovera wersja po liftingu ma drapieżny i wyróżniający wygląd, również bardzo dużo miejsca w środku dla 4 dorosłych...
2,7
~Sebastian
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Samochód odebrany w lutym tego roku. Rocznik 2018 po liftingu. Wystarczyło mi te kilka miesięcy żeby całkowicie zrazić się do tego auta. Podobno egzemplarze po lifcie są lepiej wyciszone... podobno. Jeśli to prawda nie chcę nawet wiedzieć jak głośno jest w kabinach wersji przed liftem. Silnik metalicznie stuka oraz wyje niczym szalony a efektów w przyspieszeniu brak. Ze skrzyni biegów dochodzą wyraźne piski oraz nieprzyjemne chrobotanie...
1,7
~Paweł
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
automat 7 - 1,8 ameryka/ kanada psuje się na grandę tylko koszty i koszty CVT 7 automat - rok 2019 HONDA HRV 1.8 SPORT UTILITY AWD 4x4, spalanie przez awaryjne 4x4 jest średnio 12 litrów benzyny amerykańska oszczędność nigdy więcej auta z ameryki kanady
4,6
~Mirek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto bardzo przestrzenne w środku, swobodnie mieszczą się 4 dorosłe osoby. Sprawne do jazdy po mieście, spalanie w mieście przy normalniej, nie oszczędnej jeździe około 8 litrów, jazda poza miastem około 6 litrów. Nie jest to torpeda prędkości, ale sprawnie i zwinnie jeździ taki crossover przy 130 koniach. Bez żadnych usterek dotychczas. Super jasne wnętrze dzięki szklanemu dachowi. Honda to Honda
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Ania
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Ja czuję się oszukana przez Hondę. System multimedialny to porażka. Chociaż mam najdroższą wersję auta w systemie multimedialnym nie działa połowa funkcji (np ustawianie świateł) reszta ciągle ulega awarii. To co dostałam to epoka kamienia łupanego. Takie rozwiązania były z dwadzieścia lat temu. Najśmieszniejsze jest to że w reklamie auto moje powinno mieć już nowoczesny system.... Oczywiście nie da się podłączyć do android auto.
4,8
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Ogólnie auto oceniam bardzo pozytywnie, mimo silnika bez wspomagania turbo auto żwawe, wygodnie można się przemieszczać w cztery dorosłe osoby. Apetyt na paliwo, dzięki CVT bardzo ograniczony, awaryjność po 11 kkm na poziomie zera, przeglądy w miarę tanie w ASO. Polecam wszystkim ten samochód. Szczególnie wersję poliftową - produkcja made in Japan.
4,2
~młody emeryt
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
fajny SUV dla emeryta, system Honda App Center oparty na Androidzie 4 - porażka!
4,4
~nissp
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jest samochód dla ludzi którzy bardziej cenią funkcjonalność nad osiągi
Honda HR-V II SUV Facelifting