Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV Facelifting

adamex, 3 lata temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : CVT
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : do dopracowania zestaw multimedialny (brak android auto)
5,0
Całokształt
Ogólnie auto oceniam bardzo pozytywnie, mimo silnika bez wspomagania turbo auto żwawe, wygodnie można się przemieszczać w cztery dorosłe osoby. Apetyt na paliwo, dzięki CVT bardzo ograniczony, awaryjność po 11 kkm na poziomie zera, przeglądy w miarę tanie w ASO. Polecam wszystkim ten samochód. Szczególnie wersję poliftową - produkcja made in Japan.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekonomiczny przy spokojnej jeździe, przy bardziej agresywnej również. Wystarczająco żwawy, przy wyższych obrotach nieco głośniejszy, ale mnie akurat się to podoba.
5,0
Skrzynia biegów
Bajka, CVT polecam każdemu, dla mnie ta skrzynia jest po prostu stworzona. Dla chcących pojeździć dynamiczniej, jest taka możliwość na łopatkach przy kierownicy.
5,0
Układ jezdny
Jak to w Hondzie - precyzyjny, nawet przy samochodzie nie stworzonym do dynamicznego wchodzenia w zakręty. Pewnie się w nich trzyma i daje dużo frajdy.
5,0
Karoseria
Jeśli chodzi o wygląd to rzecz gustu, podobno się o tym nie dyskutuje. Ale kupując samochód za 100 tysi jednak musi być to coś. Mnie się np. dużo bardziej podoba niż CR-V, który z zewnątrz jest bardzo udziwniony tylko po to, by w środku doznać klaustrofobii.
Komfort
5,0
Widoczność
Perfekcja, dzięki nieco wyższej pozycji za kierownicą widoczność jest bez zastrzeżeń, do tego czujniki parkowania z tyłu i z przodu w standardzie robią robotę, że o kamerze nie wspomnę.
4,0
Ergonomia
Wszystko na najwyższym poziomie, mały minus za brak regulacji odcinka lędźwiowego tak jak np. w Civic. Mimo tego mając znowu możliwość przejechania się Civic (na przeglądzie rocznym wzięcia auta zastępczego ) to stwierdzam, że HR-V mimo tego jest wygodniejszy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, ale wydaje mi się, że climatronic miał lepsze oprogramowanie w moim poprzednim samochodzie jakim był Civic IX generacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest poezja, szczególnie dla pasażerów na tylnej kanapie. Mało który samochód tej klasy ma tyle przestrzeni. Wspomniany wcześniej CH-R od Toyoty, to nie może stanąć koło HR-V, że nie wspomnę o takich dziwadłach jak Captur, czy Mocca.
5,0
Wyciszenie
To jest Honda, jak się jedzie spokojnie, jest cicho, przy jeździe agresywnej jest moc i adekwatny dźwięk dobywający się z silnika. Moim zdaniem jest dobrze i mi się podoba.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak wspominałem, spalanie w zestawieniu z CVT to po prostu marzenie, przegląd roczny również nie zwalił z nóg, więc uważam, że jest dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że nigdy nie ma dobrej ceny dla kupującego, zawsze mogło być taniej, ale po analizie konkurencji oraz wyposażenia w podobnych autach, myślę że cena jest adekwatna do wyposażenia w danej cenie. Mimo tego jak byłoby trochę taniej bym się nie pogniewał, dlatego tylko cztery gwiazdki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jakichkolwiek awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii i usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V II SUV Facelifting