Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV Facelifting

folex, 3 lata temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pojemność samochodu. Rower po zdjęciu przedniego koła wchodzi w pionie. Bardzo pakowny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak po 9500 km.
4,0
Całokształt
Użytkuje wersje Elegance od 2019. Generalnie ok. Fajny design. Mógłby być ciut tańszy, ale jest bardzo dobrze wyposażony. Multimedia mogły by być nowsze, ale w codziennym użytku i tak nie ma to większego znaczenia. Słuchanie muzyki czy korzystanie z zestawu telefonicznego jest intuicyjne i nie nastręcza trudności. Silnik ciut słaby na niższych obrotach, ładnie się wkręca i przyśpiesza gdy zredukujemy i silnik VTEC otworzy dodatkowy zawór (powyżej 3500obr/min). Robi się wtedy głośny ale nie jakoś bardzo uciążliwie. Zależy kto co lubi. Jak chcę się "poszaleć" na drodze to raczej wersja SPORT. Bardzo przestronny wewnątrz. Szukałem samochodu pod kątem możliwości przewozu roweru wewnątrz gdy inni członkowie rodziny złapią "kapcia" i trzeba przetransportować. Po zdjęciu przedniego koła (26") rower wchodzi w pionie bez problemu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby mieć 20KM więcej. Silnik VTEC więc wyższa moc i moment po uzyskaniu wyższych obrotów i otwarciu drugiego zaworu. Przy niższych obrotach silnik jest słabszy ale za to w ogólnej ocenie za to jest ekonomiczny. Coś za coś.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna ok, krótki skok, precyzyjne działanie. Przez pierwsze 2-3 tyś km trochę ciężko wchodził pierwszy bieg. Po 9 tyś już jest prawie normalnie, Skrzynia działa delikatnie.
4,0
Układ jezdny
Przy bocznych podmuchach wiatru na autostradzie jest uczucie jakby się lekko bujał. Ale może to złudzenie.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok. W ramach rekompensaty słabszej widoczności przez tylną szybę, mogła by Honda umożliwić włączenie tylnej kamery cofania przy jeździe do przodu. Teraz włącza się automatycznie tylko przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Fotele mogły by być ciut twardsze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dużo miejsca wewnątrz dla osób przy wzroście 170cm.
4,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 3500-4000obr/min. Ale przyjemne brzmienie silnia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standardowy serwis Hondy (A, B, 2) po roku użytkowania 1400zł. Auto automatycznie samo określa zakres wymaganego serwisu oraz czas kiedy należy to zrobić. U mnie standardowo po roku, na miesiąc przed terminem samochód zasugerował potrzebę serwisowania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dość drogi, ale bardzo dobrze wyposażony w standardzie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lekko trzeszczy deska rozdzielcza przy jeździe po nierównościach. Trzeba się wsłuchać żeby to usłyszeć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V II SUV Facelifting