Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV Facelifting

Alek_113, 4 lata temu
Silnik 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW 2019-2021 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastyczność, dobre przyśpieszenie, kultura pracy, akceptowalne zużycie paliwa przy mojej dość ostrej jeździe
5,0
Całokształt
Samochód świetny zarówno do jazdy miejskiej jak i na autostradzie. Podstawowy atut to przyśpieszenie w każdym zakresie prędkości i obrotów silnika, dobre walory trakcyjne, dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Wybrałem go po próbnych jazdach Mazdą CX-3, Nissanem Qashqai, Fordem Kugą i Oplem Mokka. Mimo wysokiej ceny i długiego okresu oczekiwania na wersję ze skrzynią CVT (pół roku) nie żałuję decyzji. paliwa zależne od stylu jazdy. W trybie ECO i z zachowaniem dopuszczalnych prędkości na drogach można zejść do 6,5 l/100 km. Duży jak tę klasę auta bagażnik i system rozkładania tylnych siedzeń znakomicie powiększający pojemność bagażową. Jedyny element do którego mam uwagi, to stacja multimedialna z przestarzałym Androidem (4.0) i brakiem możliwości korzystania z AndroidAuto. Nawigacja Garmin też nie błyszczy nowością (brak w niej wielu elementów nowoczesnych nawigacji). Ale od lat korzystam z nawigacji w moim smartfonie, więc nie jest to dużą wadą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Duża kultura pracy, lubi wysokie obroty
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjne osiągnięcie japońskich inżynierów - pracuje w trybie D jak "normalny" automat bez wycia silnika przy przyśpieszaniu. W trybie S można robić co się tylko chce.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag, trzyma się dobrze drogi z dobrymi oponami
5,0
Karoseria
Bez uwag, chociaż wyprofilowanie tyłu samochodu sprzyja szybkiemu jego zabrudzeniu przy jeździe podczas opadów (zwłaszcza tylnego zderzaka i szyby)
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag
5,0
Ergonomia
Bez uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest duży atut tego samochodu. Jestem kierowcą ze wzrostem 185 cm, a za mną pasażer nie dotyka mojego oparcia siedzenia.
4,0
Wyciszenie
W poprzednich modelach był to najsłabszy element, ale widać że Honda poprawiła wyciszenie. Do 150 km/h bez uwag, wyżej robi się głośno, ale w większości aut tak jest.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty zużycia paliwa akceptowalne, ale jak wiadomo przeglądy będą droższe niż w innych modelach. Honda tak już ma.
5,0
Stosunek jakość/cena
Daję 5 mimo wysokiej ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bezawaryjnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V II SUV Facelifting