Szukaj

Lista ocen Honda HR-V III (24) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Dla hybryd ta kategoria powinna nazywać się "napęd" bo nie da się ocenić tylko jednego silnika. Honda ma nieco inną koncepcję konstrukcyjną hybrydy niż Toyota którą na co dzień jeżdżę. Tryb działania napędu przypomina rozwiązanie w hybrydach typu szeregowego gdzie silnik spalinowy napędza generator a ten dostarcza prąd do silnika elektrycznego lub buforuje w akumulatorze. Jednak hybryda typu szeregowego dla wyższych prędkości będzie mniej...
Dodane 3 lata temu
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wbrew opiniom „pertynów” dynamika tego auta jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Wprawdzie nie jest to wyścigówka (nie do takiego celu powstała) i użytkownicy flotowych białych Skód, którzy wyprzedzają w trasie wszystko co się rusza, podobnie jak domorośli „szybcy i wściekli” będą załamani. Jednak do normalnej jazdy auto jest w sam raz. Szybka zmiana pasa ruchu lub wyprzedzenie w mieście? Proszę bardzo. W przedziale do ok. 60-70 km/h to wręcz...
Dodane 3 lata temu
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Jak na 131KM to naprawdę się zbiera. W trybie SPORT wyprzedzenie zestawu z naczepą zajmuje 2 sekundy. Osiągi do miasta aż nadto, na elektryku rozpędzenie do 50 km/h to coś koło 3 sekund. Trzeba uważać, bo bardzo szybko rozpędza się do 70-80. Auto nowe, więc elastyczność na trasie/autostradzie do sprawdzenia, ale to co ten silnik reprezentuje nie skłania do jakichś wielkich narzekań (przy jeździe w 1-2 osoby). Sporo osób ma pretensje, ze...
Dodane 3 lata temu
5,0
~Gondor
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Bardzo oszczędny i dynamiczny do 110km/h. Oczywiście jeżeli ktoś zrozumie, że jeździ na silniku elektrycznym o momencie 250N/m i przyspieszeniu praktycznie liniowym. Przyzwyczajenia wyciskania gazu do dechy, daje efekt odwrotny do oczekiwań. Od 0 do 60 przyspiesza w 4s. Od 110-140 silnik zachowuje się jak każdy 1.5 wolno ssący ( bo przy tej prędkości koła napędza spalinowka). 130 w zimie to 6-6,5l . Nigdy nie spaliłem tym autem 9l a mieszkam w...
Dodane ponad rok temu
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Dynamika tego auta jest zupełnie przyzwoita, biorąc pod uwagę pojemność silnika. W zupełności wystarczy do normalnej, całkiem dynamicznej jazdy, szczególności jeśli jeździ się głównie po mieście, drogami krajowymi czy lokalnymi. Na autostradzie auto też daje sobie radę. W trakcie wyjazdu wakacyjnego na Bałkany (90% autostrad) nie miałem bynajmniej poczucia bycia zawalidrogą :-). Spadku dynamiki nie odczuwa się też specjalnie gdy auto wiezie 4...
Dodane 2 lata temu
5,0
~Aaaaaaa
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Elektryk na benzynę , nie czekamy na przeniesienie napędu , wciskasz i ruszasz , jeździłem na jazdach próbnych Honda a następnie od razu kona hybryda , pierwsze wrażenie w Konie „boże ile to wszystko trwa” , gdzie Kona też jest spoko autem(W wersji NLine)
Dodane 8 miesięcy temu
4,0
~Wojtek
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Dostosowany do jazdy miejskiej. Dobrze przyspiesza do 70km/h, dobry moment obrotowy. Przy większych prędkościach może brakować mocy. Jedynie na minus bezpośredni wtrysk. Co do samej konstrukcji to 4 cylindry bez turbiny, więc nie powinno być problemów.
Dodane 8 miesięcy temu
4,0
~Shirokin
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Silnik jest spoko, ale uważam, że 2L benzyna w hybrydzie była by lepszym rozwiązaniem. Czasami mam wrażenie, że to 1,5L trochę się męczy. Jednak w codziennym użytkowaniu w zupełności wystarcza. A w mieście to już bajka.
Dodane 5 miesięcy temu
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
W mieście aż nadto, na trasie krajowej OK, na autostradzie dopiero powyżej 120 mogłoby być lepiej. Mimo wszystko bardzo przyzwoicie, w trybie SPORT pedał gazu bardzo czuły, jadąc "z nogi" lepiej (paradoksalnie) wybrać tryb NORMAL
Dodane 3 lata temu
5,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Moc układu wystarczająca, choć 20 KM więcej by "nie przeszkadzało". Przy prędkości ok. 140 km/h trochę głośny, ale można jeszcze rozmawiać i słuchać radia. Świetny start na "elektryku" od 0 do 50 km/h.
Dodane 3 lata temu
Honda HR-V III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów