Szukaj

Lista ocen Honda HR-V III (22) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To jest najsłabszy punkt tego samochodu. Taka opinia pojawia sie w wielu testach i niestety musze to potwierdzić. W zasadzie jedna z dwóch cech na jakich mi zależało aby je zweryfikować jest wlasnie wyciszenie ( druga to bagażnik - o tym później). I juz wale nie chodzi o to ze silnik spalinowy natarczywie wbija sie do wnętrza podczas gwałtownego przyspieszania - to fakt, potrafi byc glosny. Ale głośno jest juz od samego toczenia przy 80-90....
Dodane 3 lata temu
1,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
W warunkach letnich ocena była wyższa. Najbardziej było słychać toczenie się kół, zwłaszcza na gorszej nawierzchni. W trasie znośnie do 130 km/h. Powyżej też nie było tragicznie. Jednak w warunkach zimowych słabe wyciszenie jest bardziej odczuwalne. Przede wszystkim na zimowych oponach (72 db) w stosunku do letnich (69 db) hałas od podłoża jest znacznie bardziej dokuczliwy, zarówno w warunkach miejskich, jak też na trasie. Huczenie i...
Dodane 2 lata temu
4,0
~Bardzodobrywóz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wyciszenie jest dość dobre, mogło by być lepsze wyciszenie odgłosów z zewnątrz przez szyby i drzwi. Jak stanie obok nas jakiś diesel, to go słychać niestety. słychać też trochę toczenie się opon po kiepskiej jakości asfalcie. Samochód uspokajająco komfortowy do ok. 120 km/h, szybciej robi się coraz głośniej. Po mieście na samym prądzie można pokonywać nawet 60% dystansu w ciszy, to fantastyczne.
Dodane 3 lata temu
2,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Auto de facto nie wyciszone. W dodatku stukanie tylnych foteli na nierównościach, gdyż metalowe podpórki oparte są na metalowych elementach. Można to „naprawić” chałupniczo (u mnie przydały się dwa kawałki gumowej rurki :-)), ale to dla Hondy obciach do kwadratu.
Dodane ponad rok temu
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Nie jest tak źle, jak opisują niektórzy „jutuberzy”. Chyba najbardziej słychać toczenie się kół, zwłaszcza na gorszej nawierzchni. Ale przy włączonej muzyce (tak z reguły jeżdże) to praktycznie nie ma znaczenie. W trasie znośnie do 130 km/h. Powyżej też nie jest tragicznie.
Dodane 3 lata temu
3,0
~Gondor
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Hałas od podwozia - 19cm prześwitu nie jest bez konsekwencji. Opory toczenia są słyszalne. Im opona będzie bardziej kleić tym bardziej ją będzie słychać! Powyżej 140 jest głośno - jak ktoś często jeździ z tą prędkością to odradzam zakup.
Dodane ponad rok temu
4,0
~Marcin
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Moglo by być lepsze ale nie jest złe. Przy ostrym przyspieszaniu dominują odgłosy silnika a przy zwyklej jeździe trochę słychać toczenie się kol. Kupiłem ciche zimówki i jest zupełnie do zaakceptowania.
Dodane 9 miesięcy temu
4,0
~Wojtek
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wyciszenie jest dobre w jeździe miejskiej jest cicho i przyjemnie. Jak ktoś jeździ w trasie to będzie narzekał przy prędkościach powyżej 110-120km/h Plus źle zabezpieczone nadkola.
Dodane 8 miesięcy temu
4,0
~Grzegorz
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
mogło by być ciszej . W zasadzie głośny jest przy ekstremalnym dodaniu gazu jak trzeba szybko wyprzedzić Kto jeździ z pedałem gazu w podłodze?
Dodane 4 miesiące temu
Dziennik kosztów dla Honda HR-V III
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Shirokin
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wyciszenie do 125km/h i do rozsądnych obrotów - bajka. Powyżej zaczyna być mniej przyjemnie. Ale nawet jadąc 140 jest ok - jak na hybrydę to bardzo dobrze.
Dodane 5 miesięcy temu
Honda HR-V III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów