AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
HR-V
III
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda HR-V III
(22) - Wyciszenie
Na liście zabraknie
5
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To jest najsłabszy punkt tego samochodu. Taka opinia pojawia sie w wielu testach i niestety musze to potwierdzić. W zasadzie jedna z dwóch cech na jakich mi zależało aby je zweryfikować jest wlasnie wyciszenie ( druga to bagażnik - o tym później). I juz wale nie chodzi o to ze silnik spalinowy natarczywie wbija sie do wnętrza podczas gwałtownego przyspieszania - to fakt, potrafi byc glosny. Ale głośno jest juz od samego toczenia przy 80-90....
Dodane
3 lata temu
1,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
W warunkach letnich ocena była wyższa. Najbardziej było słychać toczenie się kół, zwłaszcza na gorszej nawierzchni. W trasie znośnie do 130 km/h. Powyżej też nie było tragicznie. Jednak w warunkach zimowych słabe wyciszenie jest bardziej odczuwalne. Przede wszystkim na zimowych oponach (72 db) w stosunku do letnich (69 db) hałas od podłoża jest znacznie bardziej dokuczliwy, zarówno w warunkach miejskich, jak też na trasie. Huczenie i...
Dodane
2 lata temu
4,0
~Bardzodobrywóz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wyciszenie jest dość dobre, mogło by być lepsze wyciszenie odgłosów z zewnątrz przez szyby i drzwi. Jak stanie obok nas jakiś diesel, to go słychać niestety. słychać też trochę toczenie się opon po kiepskiej jakości asfalcie. Samochód uspokajająco komfortowy do ok. 120 km/h, szybciej robi się coraz głośniej. Po mieście na samym prądzie można pokonywać nawet 60% dystansu w ciszy, to fantastyczne.
Dodane
3 lata temu
2,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Auto de facto nie wyciszone. W dodatku stukanie tylnych foteli na nierównościach, gdyż metalowe podpórki oparte są na metalowych elementach. Można to „naprawić” chałupniczo (u mnie przydały się dwa kawałki gumowej rurki :-)), ale to dla Hondy obciach do kwadratu.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Nie jest tak źle, jak opisują niektórzy „jutuberzy”. Chyba najbardziej słychać toczenie się kół, zwłaszcza na gorszej nawierzchni. Ale przy włączonej muzyce (tak z reguły jeżdże) to praktycznie nie ma znaczenie. W trasie znośnie do 130 km/h. Powyżej też nie jest tragicznie.
Dodane
3 lata temu
3,0
~Gondor
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Hałas od podwozia - 19cm prześwitu nie jest bez konsekwencji. Opory toczenia są słyszalne. Im opona będzie bardziej kleić tym bardziej ją będzie słychać! Powyżej 140 jest głośno - jak ktoś często jeździ z tą prędkością to odradzam zakup.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Marcin
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Moglo by być lepsze ale nie jest złe. Przy ostrym przyspieszaniu dominują odgłosy silnika a przy zwyklej jeździe trochę słychać toczenie się kol. Kupiłem ciche zimówki i jest zupełnie do zaakceptowania.
Dodane
9 miesięcy temu
4,0
~Wojtek
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wyciszenie jest dobre w jeździe miejskiej jest cicho i przyjemnie. Jak ktoś jeździ w trasie to będzie narzekał przy prędkościach powyżej 110-120km/h Plus źle zabezpieczone nadkola.
Dodane
8 miesięcy temu
4,0
~Grzegorz
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
mogło by być ciszej . W zasadzie głośny jest przy ekstremalnym dodaniu gazu jak trzeba szybko wyprzedzić Kto jeździ z pedałem gazu w podłodze?
Dodane
4 miesiące temu
Dziennik kosztów dla
Honda HR-V III
Średni koszt
przejechania 100 km
35,00 zł
pb
5,6
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Shirokin
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Wyciszenie do 125km/h i do rozsądnych obrotów - bajka. Powyżej zaczyna być mniej przyjemnie. Ale nawet jadąc 140 jest ok - jak na hybrydę to bardzo dobrze.
Dodane
5 miesięcy temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda HR-V
Zobacz 3 auta
od ręki
Honda HR-V III
4,5 (27 ocen)
Sprawdź oferty Honda HR-V
Wybierz nadwozie
SUV
SUV Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda HR-V w pigułce
Honda HR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda HR-V
Dane techniczne
Honda HR-V III
Raporty zużycia paliwa
Honda HR-V III
Opinie
Honda HR-V III
Usterki
Honda HR-V III
Publikacje
Honda HR-V
Newsy
Honda HR-V
Galerie
Honda HR-V
Nasze pomiary
Honda HR-V
Filmy
Honda HR-V
Ogłoszenia
Honda HR-V
Ceny aut używanych
Honda HR-V
Dziennik kosztów
Honda HR-V III
Opinie o instalacjach LPG
Honda HR-V III
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda HR-V III
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 144 tys. zł
1 zgłoszona
usterka
8 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda HR-V
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy