Szukaj

Lista ocen Honda Jazz III 1.2 i-VTEC 90KM 66kW 2008-2015 (29) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~sz.k.
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Silnik typowy dla hondy. Na niskich obrotach brak momentu obrotowego; jednak można jeździć po mieście z prędkością od 40km/h na piątym biegu -silnik nawet wtedy równo pracuje, mało pali lecz mizernie przyśpiesza. Uśmiech na twarzy pojawia się jak silnik wkręci się powyżej 4tys. obrotów. Wtedy to jest JAZDA. Oczywiście to nie rakieta która ma 200KM, ale silnik daje rade.
4,0
~gomg
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
1,2 90 km, szału nie ma, nie jest to demon prędkości, trzeba go podkręcić powyżej 3000 tyś, i dalej idzie lepiej - przy wyprzedzaniu na trasie, redukcja i taki maly perszing, natomiast w miescie, musi sie doczołgac do tych 3000 tyś obrotów, zeby zadziałał Vtec , a to tez chwilke traw nie jezdziłem 1.4, może bład ze go nie spróbowałem
4,0
~Daras
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Prawdę mówiąc jestem pod wrażeniem elastyczności.Jak na taki mały silnik i to benzynowy wspomagacz zmiany biegu (Up Down)każe zmieniać na piątkę przy 1200 obr/min! co stanowi 45-50 km/h.Przyspiesza dość sprawnie i paliwa nie chlepce w nadmiarze.A chyba o to chodzi przy zakupie tego typu auta?
5,0
~andrzej
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Jak na miejski samochód (do stania w korkach) mocy za dużo. Wystarczy do 70 KM. Ale skoro dali nie będę narzekał;) Na drodze niejedno BMW się zdziwiło. Tylko trzeba go kręcić pow. 4 tyś. obr. Powyżej 140km/h źle się prowadzi (za wysoki) i lepiej unikać bocznego wiatru.
4,0
~phungus
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
90-cio konny silnik dość dobrze radzi sobie z napędzaniem auta obciążonego czterema dorosłymi osobami. Trochę ciężko wkręca się na wyższe obroty, ale po załączeniu się układu vtec potrafi pokazać pazur. Mógłby szybciej reagować na naciśnięcie pedału gazu.
5,0
~Padre1982
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Jest cichy i niezawodny, pali niewiele, ale jest bardziej łakomy od 1.4, ponieważ najzwyczajniej brakuje mu i pojemności i mocy (głównie na trasie). W mieście nie ma wad, choć nowsze autka palą mniej.
5,0
~Adam
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Sinik wystarczający do miasta i na trasy. Praktycznie bezobsługowy. Żadne regulacje nie są wymagane . Zużycia oleju brak. Świece platynowe na przebieg 100 tyś. kilometrów nie wymagają regulacji.
5,0
~UKASZ
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
moc jak na tą pojemność wystarczająca, silnik bardzo cichy o wysokiej kulturze pracy. Nie jest to sportowa konfiguracja, tylko ekonomiczna jednostka, w zupełności wystarczająca do miasta i poza.
4,0
~MarioS
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Dobry do miasta ale na trasie już brakuje mu mocy. Podjazd pod wzniesienie też średnio wygląda, zwłaszcza przy dwójce pasażerów. Redukcja biegów niewiele tu pomaga.
Dziennik kosztów dla Honda Jazz III 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Karol
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Na autostradzie jak się rozbuja to daje radę 160km/h trzymać bez żadnych problemów. Dynamika oczywiście gorsza, ale to zwykłej jazdy w zupełności wystarczająca.
Honda Jazz III