Szukaj

Lista ocen Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW 2008-2015 (59) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Jerry
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Po dwóch latach użytkowania, i przeczytaniu wszystkich prezentowanych tu opinii o tym samochodzie postanowiłem zabrać głos w tej sprawie. Proszę wszystkich czytających pozostałe opinie o branie pod uwagę ile piszący te teksty przejechali swoimi samochodami. Wg mnie duża część opinii jest nie miarodajna ponieważ piszą je osoby które dopiero co zakupiły ten samochód (często przesiadły się z jakiegoś tańszego) i wydaje im się że jest to cud...
5,0
~Krzyś
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Silnik uważam za rozsądny kompromis do tego samochodu. Oczywiści nie jest to żaden demon prędkości czy przyspieszenia. Jestem fanem oszczędnej jazdy co umożliwia ten silnik. Bez problemu poruszam się nim na najwyższym biegu z prędkościami dozwolonymi w mieście. Poza miastem staram się jeździć z prędkością około 75-85 km/h co pozwala mi na jazdę w zasadzie bez wyprzedzania i zużycie paliwa na poziomie około 4 litry bez włączonej klimatyzacji....
5,0
~Bartek
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Żeby docenić jakość tego silnika trzeba umieć jeździć wolnossąca Hondą tzn.jeżeli nie potrzebujesz mocy włączasz przy 45 km/h 5 bieg i zużywasz mikroskopijne wartości paliwa. Jeżeli potrzebujesz mocy zredukujesz mocno biegi i dokręcasz obroty do 6600 obr/min. taki sposób użytkowania powoduje że będziecie bardzo mało spalać paliwa a w momentach kiedy potrzebujecie mocy dostaniecie ją. obecnie mój egzemplarz ma przejechane 213 tyś km i pomimo...
3,0
~remi63
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Mimo że maksymalny moment obrotowy jest osiągalny dopiero przy 4800 obr/min, silnik już od 1500 obr/min osiąga wystarczającą moc do sprawnego poruszania się po drodze. Najlepiej dostosować się do zaleceń komputera przy zmianach biegów, wtedy jazda jest bardzo płynna bez odczuwalnych szarpnięć. Silnik jest bardzo cichy, dopiero od 3000 obr/min zaczyna przyjemnie mruczeć. Wyraźnie odczuwa się ingerencje komputera w charakterystykę tego silnika....
4,0
~audio
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
W miescie w zupelnosci wystarcza aby dostatecznie dynamicznie opuscic skrzyzowanie a przy tym jest ekonomiczny w powolnym ruchu w korkach. Jest OK. W trasie (A4 Katowice-Gliwice) spisuje sie rewelacyjnie - przy wyprzedzaniu (100-140 km/h) jest naprawde dynamiczny, ma przyjemny dzwiek, jest dobrze wyciszony - dla mnie SUPER. Jezeli mowa o elastycznosci i ekonomicznej jezdzie - podpowiedzi/wskazania zmiany biegow mozna traktowac serio, sugestia...
4,0
~miiki
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
SILNIK POSIADA DWA OBLICZA : 1.OD 0 DO 3500 OBR/MIN - WOŁEK = ekonomia 2.OD 3500 WZWYŻ CZUĆ MOMENT OBROTOWY SZCZEGÓLNIE NA 3-JCE POKAZUJE CO POTRAFI (ZALEŻY CO I GDZIE ZATANKUJESZ-BENZYNKA JEST TERAZ Z DODATKIEM BIOETANOLU WIĘC TO NIE TO CO KIEDYŚ NA STACJACH \"CPN-u\"-- wiem bo pracuję w \"BRANŻY\" ) -MOMENT OBROTOWY JEST USADOWIONY WYSOKO TAM GDZIE INNE SILNIKI SIĘ KOŃCZĄ TAM HONDA SIĘ ROZKRĘCA 3. SILNIK BEZAWARYJNY , BEZOBSLóGOWY na...
3,0
~burak
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Silnik tylko dla osób znających jego specyfikę, kto nigdy nie jeździł takim i-vtec może być mocno zawiedziony jeżeli liczy na jego dynamikę, która owszem jest zauważalna ale wtedy gdy kierowca stosuje styl jazdy określany przez większość kierowców jako \"wariacki\". Kręcenie silnika na każdym biegu do 4500 obrotów daje może i radość ale nie każdemu. Jeżeli jeździmy na niższych obrotach to owszem samochód jedzie ale jak muł i pojawia się...
5,0
~Karol
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Silnika ogólnie nie słychac. Zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz na postoju nie słychać nic poza leciutkim szmerem. Bajka. Elastyczność więcej niż dobra. Chętnie się wkręca na obroty, ale pazurki pokazuje już powyżej 2 tys obrotów. Moja wersja to automat CVT. Skrzynia biegów genialna. Zmiany biegów są absolutnie nieodczuwalne, zarówno w trybie auto jak i manetkami można zrzucić przy przyspieszaniu dwa biegi w dół bez absolutnie żadnego...
5,0
~Marek S
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Na wolnych obrotach bardzo cicha praca silnika Do 100-110km/godz super, powyżej nieco głośniej, ale ogólnie dobrze. Bardzo posłusznie i płynnie reaguje na pedał przyspieszenia w zakresie obrotów 2000-4000. Natomiast powyżej 4000 obrotów odnosi się wrażenie jakby moc silnika zwiększała się o jakieś 50% to prawdopodobnie dzięki temu, że powyżej 4000 obrotów pojawia się maksymalny moment obrotowy tego silnika.
Dziennik kosztów dla Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Maciek
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Jak to u Hondy - Wysokie obroty. Obrotomierz przypomina nieco motocykl 7 tys. obr :) Po przekręceniu kluczyka i zapaleniu auta nic nie słychać. Dosłownie. Silnik pracuje cicho i równomiernie. Powyżej 100 km/h zaczynamy go słyszeć. Elastyczny: na piątym biegu możemy jechać i 50 km/h. Zakręty na \"trójce\". Moim zdaniem jego wysoki moment i elastyczność pozwala na oszczędną jazdę.
Honda Jazz III