Szukaj

Lista ocen Honda Prelude IV 2.0 i 16V 133KM 98kW 1991-1996 (43) - Silnik

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~DiKej
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
silnik typowo "hondowski";) żeby ciągną trzeba wysoko kręcić od 2,5krpm zaczyna ożywać, a od 3-7krpm prawdziwa rakieta;) dźwięk bardzo przyjemny kiedy trzeba(czyli bardzo rzadko) jest cicho, a jak się chce to mruczy jak prawdziwy lew:))) ogólnie bdb, ale można kupić H22 szczególnie że więcej nie pali a ma VTEC'a, ale jak ktoś słyszał szałowe opinie o h22 w stosunku do f20 to radzę zejść na ziemię dół taki sam, zabawa i jego wartość zaczynają...
5,0
~koala
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Wystarcząjaco, w końcu to tylko 133 konie, znany już z accorda i szeroko stosowany. Mimo 17 lat i przebiegu prawie 130kkm, jeździ na mobilu 1 5w50 i zużywa go kilka mm na bagnecie przy wymianach co 10kkm. Trafił mi się niezajeżdżony egzemplarz po podstarzałym niemcu. Pracuje pięknie, po założeniu stożka tak samo brzmi. Demonem prędkości może nie jest ale do sprawnej jazdy codziennej jest b.dobry. Przy okazji zadowala się przyzwoita ilością...
4,0
~Kasperro
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
F20A4, bardzo dobra jednostka, dynamiczna, niezbyt paliwożerna i bardzo trwała - jedynie musiałem wymienić pierścienie, gdyż z oczywistych powodów były one wyeksploatowane przez poprzednich właścicieli, co skutkowało poborem oleju. Do osprzętu nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń, podobnie jak do całej reszty wykonania silnika. Dodam, że pomimo zużytych pierścieni, na tulejach cylindrów nie było nawet najmniejszych oznak wyeksploatowania.
5,0
~ninja_ziom@tlen.pl
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Co tu dużo mówić Hondowski silnik-niezawodny,pracuje równiutko-można monetę na nim postawić ;)do 3,5tys obr/min emerycka jazda,jak \"zakręcimy\" wyżej zaczyna się zabawa mowa tu o 2.0,silniki w których \"załącza\" się VTEC... sami sprawdźcie ;) .Nawet przy najsłabszej jednostce (F20A4) jest czym się pobawić,jednak dla amatorów ostrej jazdy polecam H22A(JDM),złe opinie natomiast ma H23A2 -pilnować poziomu oleju!
5,0
~Pershing
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Klutura pracy na bardzo wysokim poziomie, bardzo elastyczny, swietnie wchodzi na obroty no i ten dzwiek... nie rozumiem tylko jak mozna zakladac lpg do hondy, te silniki nie lubia gazu a po drugie jak kupujesz autko o sportowym charakterze to chcialbys zachowac osiagi lub je polepszyc a nie wsadzac gaz... jak chcesz tanio jezdzic to sobie kup nissana sunny albo inne takie padlo....
5,0
~Grzegorz
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Silnik jak na 2.0 bardzo żwawy, potrafi połknąć bmke ze 150 konnym silnikiem na krótkim odcinku. Przy takim przebiegu jeździ ciągle na pełnym syntetyku- magnatec 5W/40 i nie bierze oleju!!! W preludce to chyba najlepszy silnik no oprócz 2,2Vtec, bo jak kazdy znający ten samochód silnik 2.3 nie był udany i duzo bardziej awaryjny, dlatego zrezygnowano z niego w 5 generacji preludki.
5,0
~dan
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Super auto, badzo dobre prowadzenie, dynamiczne, auto dla ludzi lubiących nieprzecietny styl, nikt obojętnie koło niego nie przejdzie - mimo że ma swoje lata; no i ta niezawodność, z tyłu dwa fateliki dla dzięci :) z przodu miejsca leżące. Japońska doskonałość. Ryk silnika przy 200 km/h - niezłe zwierze. Polecam dla odważnych ludzi.
5,0
~Chętnie
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Silnik naprawdę robi robotę, mimo tego że ktoś może powiedzieć 133km to nie tak dużo. Ale z wyprzedzaniem nie ma najmniejszego problemu, wyprzedasz kiedy chcesz. A no i silnik jest żwawy na każdym biegu ;). Moja pobiera naprawdę znikome ilości oliwi także na dzień dzisiejszy jest naprawdę super !
5,0
~smuti
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Świetny silnik! Na gazie na autostradzie w polsce szedl ponad 200 km/h. W niemczech na benzynie bylo 220 km/h!!! Przyspieszenie mierzone na hamownii - 8,1 s. Moc maks. - 144 KM przy 5340 obr. na min., moment obrotowy 189 nm przy 2970 obr. na min.

Usterki Honda Prelude IV

Liczba wpisów: 4

Honda Prelude IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~przemekFFF
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Silnik bardzo fajny, ale jak na Hondę trochę za wolnoobrotowy. Kilka razy odmówił posłuszeństwa, przyczyna była awaria cewki zapłonowej.Do 3,5K bardzo cichy, powyżej te wartości generuje piękny sportowy dźwięk.
Honda Prelude IV