Szukaj

Lista ocen Honda Prelude V (74) - Silnik

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
W pełni usatysfakcjonowany! Przyznam szczerze, że przed zakupem obawiałem się trochę czy aby napewno najsłabsza wersja silnikowa z nie najlżejszym w końcu autem sobie poradzi... Teraz mogę śmiało powiedzieć, że jest ok! Do \"normalnej\" jazdy jest aż nadto. Auto spokojnie radzi sobie przy niższych prędkościach obrotowych, a gdy ma się ochotę na ostrzejszą jazdę- 4rpm w górę i jest miód, szczególnie że Preludka chętnie wkręca się w obroty!:)...
5,0
~dzik84@o2.pl
Honda Prelude V
Coupe 2.2 i 16V 200KM 147kW
Polecam osobą o sportowym zacięciu. Silnik niedość że pięknie brzmi na wysokich obrotach to po przekroczeniu magicznych 5500obr/min daje takiego kopa że ciężko się powstyrzymać i nie dokręcić do 8000tyś. Naprawdę auto którym zawstydziłem już nie jedno dużo droższe autko(A63.0 tdi,Leksus GS300)polecam bo bardzo przyjemne uczucie.Jeśli chodzi o elastyczność to na IV biegu już od 35km/h na V od 50km/h ciągnie równo i bez żadnych wibracji i...
5,0
~stig
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
2.0 nie jest moze sportowcem ale do normalnej jazdy ok i depnac mozna na 2 ma cug prelude nie jest autem typowo sportowym scigaczem tylko eleganckim sportowcem wiec nie zgadzam sie absolutnie z textami slaby motor czy niewygodny bo kregoslup kogos boli to trza na siłke isc i potrenowac albo fiata pande kupic pozycja za kierownica jest lezaca i lanserska a jak chce sie rakiety to integre sie kupuje a tlumaczenie ze dziury sa w polsce byly i są...
5,0
~Maverick
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Dzwięk przyspieszającego silnika jest przepiękny, nie jest to V6 ale pięknie gwiżdżę przy dodawaniu pedału gazu :) Silnik niesamowicie elastyczny, na V biegu można jechać z prędkością ok 40 km/h i bez żadnego szarpania spokojnie przyspiesza !!! prędkość max 200-210 km/h przyspieszenie ok 7,5-8 sek. do 100 km/h 3 bieg do wyprzedzania jest na prawdę fajny :) Nie jest to 2.2 VTEC który po prostu wgniata w fotel, ale 2.0 z 133 KM...
5,0
~Kamil
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Tytułem wstępu, samochód kupiłem sercem, a nie rozumem od głupiego małolata. Mam ją od 3 lat i powoli wychodzę na prostą. 3 miesiące po zakupie padł silnik (2.0) - panewka (robione na sprzedaż). Wstawiłem zadbany z forum Prelude. Teraz jest rewelacja. Bardzo podoba mi się elastyczność silnika. Bez problemu można jechać na V biegu 50 km/h i w miarę żwawo przyspieszać. Olej wymieniam co 10k km, pełny syntetyk. Pomiędzy wymianami oleju ubywa...
4,0
~honda prelude
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Jak na sportowe auto nie całe 140koni to bardzo nie wiele, ale w praktyce jest sie czym pobawic ;-) jesli chodzi o plusy silnika, to super trwałość, silnik jest pod tym względem najmocniejszą strona auta, bezawaryjny mimo dużego przebiegu jest w rewelacyjnej kondycji jest poprostu niezawodny, oraz nie duze zużycie paliwa. Jeśli chodzi o minusy to mogłby jednak być troche mocniejszy, mieć bardziej rasowe brzmienie i słychać zawory jak jest nie...
5,0
~Beny, Prelude Team Poland
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Silnik jest BARDZO elastyczny, jak ktoś jest leniwy i nie chce mu się zmieniać biegu w zabudowanym to spokojnie pojedzie 50km/h na 5 biegu. Pozatym dzięki elastyczności można uzyskać niezłe spalanie jak na 2 litrowy silnik. Z drugiej jednak strony 133 KM do tak rasowego auta to troche mało, choć do mojej spokojnej jazdy wystarczają. Pozatym bardzo cichy- dla jednych wada dla innych zaleta... Zawsze można założyć stożek lub wydech sportowy.
5,0
~Karol
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Fantastyczna jednostka. Motor nie jest wysilony. Bardzo trwały. Mój egzemplarz nie bierze oleju. Ładnie współpracuje z LPG. Jedyny problem jaki miałem, to przy zakupie silnik był cały mokry. Od góry do dołu. Okazało się jednak, że to uszczelka pokrywy zaworów. Po wymianie nic, a nic nie kapie. Dodam, że rynku jest masę zamienników, ale odradzałbym te najtańsze.
5,0
~Maciej Oskar
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Jak na 2,0 133 koni to rewelacja. Przy regulowaniu zaworów co 10/12 tysiecy (gaz) auto naprawdę daje rade. Zazwyczaj jeździłem wolno, jednak czasami jakieś szybsze jazdy po mieście się zdarzały (zawsze na benzynie!). Przyspieszenie na poziomie innch 150/160 konnych samochodów. O dziwo nie bierze oleju, to znaczy bierze 1 litr / 10 000 km więc zupełna norma a nawet lepiej.
Dziennik kosztów dla Honda Prelude V
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
10,4
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~-radek
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Elastyczność - nie powala na kolana, silnik jest jednostką wysokoobrotową, czyli dopiero obroty rzędu 5-7 tys. gwarantują naprawdę potężne przyspieszenie. Można powiedzieć, że 2 litry pojemności to mało - być może ale w tym wypadku z masa ok 1300kg radzą sobie naprawdę dobrze a dźwięk pracy silnika na wysokich obrotach - coś pięknego ( w moim aucie jest seryjny układ wydechowy).
Honda Prelude V