Szukaj

Lista ocen Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 (60) - Silnik

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
W pełni usatysfakcjonowany! Przyznam szczerze, że przed zakupem obawiałem się trochę czy aby napewno najsłabsza wersja silnikowa z nie najlżejszym w końcu autem sobie poradzi... Teraz mogę śmiało powiedzieć, że jest ok! Do \"normalnej\" jazdy jest aż nadto. Auto spokojnie radzi sobie przy niższych prędkościach obrotowych, a gdy ma się ochotę na ostrzejszą jazdę- 4rpm w górę i jest miód, szczególnie że Preludka chętnie wkręca się w obroty!:)...
5,0
~stig
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
2.0 nie jest moze sportowcem ale do normalnej jazdy ok i depnac mozna na 2 ma cug prelude nie jest autem typowo sportowym scigaczem tylko eleganckim sportowcem wiec nie zgadzam sie absolutnie z textami slaby motor czy niewygodny bo kregoslup kogos boli to trza na siłke isc i potrenowac albo fiata pande kupic pozycja za kierownica jest lezaca i lanserska a jak chce sie rakiety to integre sie kupuje a tlumaczenie ze dziury sa w polsce byly i są...
5,0
~Maverick
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Dzwięk przyspieszającego silnika jest przepiękny, nie jest to V6 ale pięknie gwiżdżę przy dodawaniu pedału gazu :) Silnik niesamowicie elastyczny, na V biegu można jechać z prędkością ok 40 km/h i bez żadnego szarpania spokojnie przyspiesza !!! prędkość max 200-210 km/h przyspieszenie ok 7,5-8 sek. do 100 km/h 3 bieg do wyprzedzania jest na prawdę fajny :) Nie jest to 2.2 VTEC który po prostu wgniata w fotel, ale 2.0 z 133 KM...
5,0
~Kamil
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Tytułem wstępu, samochód kupiłem sercem, a nie rozumem od głupiego małolata. Mam ją od 3 lat i powoli wychodzę na prostą. 3 miesiące po zakupie padł silnik (2.0) - panewka (robione na sprzedaż). Wstawiłem zadbany z forum Prelude. Teraz jest rewelacja. Bardzo podoba mi się elastyczność silnika. Bez problemu można jechać na V biegu 50 km/h i w miarę żwawo przyspieszać. Olej wymieniam co 10k km, pełny syntetyk. Pomiędzy wymianami oleju ubywa...
4,0
~honda prelude
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Jak na sportowe auto nie całe 140koni to bardzo nie wiele, ale w praktyce jest sie czym pobawic ;-) jesli chodzi o plusy silnika, to super trwałość, silnik jest pod tym względem najmocniejszą strona auta, bezawaryjny mimo dużego przebiegu jest w rewelacyjnej kondycji jest poprostu niezawodny, oraz nie duze zużycie paliwa. Jeśli chodzi o minusy to mogłby jednak być troche mocniejszy, mieć bardziej rasowe brzmienie i słychać zawory jak jest nie...
5,0
~Beny, Prelude Team Poland
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Silnik jest BARDZO elastyczny, jak ktoś jest leniwy i nie chce mu się zmieniać biegu w zabudowanym to spokojnie pojedzie 50km/h na 5 biegu. Pozatym dzięki elastyczności można uzyskać niezłe spalanie jak na 2 litrowy silnik. Z drugiej jednak strony 133 KM do tak rasowego auta to troche mało, choć do mojej spokojnej jazdy wystarczają. Pozatym bardzo cichy- dla jednych wada dla innych zaleta... Zawsze można założyć stożek lub wydech sportowy.
5,0
~Karol
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Fantastyczna jednostka. Motor nie jest wysilony. Bardzo trwały. Mój egzemplarz nie bierze oleju. Ładnie współpracuje z LPG. Jedyny problem jaki miałem, to przy zakupie silnik był cały mokry. Od góry do dołu. Okazało się jednak, że to uszczelka pokrywy zaworów. Po wymianie nic, a nic nie kapie. Dodam, że rynku jest masę zamienników, ale odradzałbym te najtańsze.
5,0
~Maciej Oskar
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Jak na 2,0 133 koni to rewelacja. Przy regulowaniu zaworów co 10/12 tysiecy (gaz) auto naprawdę daje rade. Zazwyczaj jeździłem wolno, jednak czasami jakieś szybsze jazdy po mieście się zdarzały (zawsze na benzynie!). Przyspieszenie na poziomie innch 150/160 konnych samochodów. O dziwo nie bierze oleju, to znaczy bierze 1 litr / 10 000 km więc zupełna norma a nawet lepiej.
5,0
~-radek
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Elastyczność - nie powala na kolana, silnik jest jednostką wysokoobrotową, czyli dopiero obroty rzędu 5-7 tys. gwarantują naprawdę potężne przyspieszenie. Można powiedzieć, że 2 litry pojemności to mało - być może ale w tym wypadku z masa ok 1300kg radzą sobie naprawdę dobrze a dźwięk pracy silnika na wysokich obrotach - coś pięknego ( w moim aucie jest seryjny układ wydechowy).
Dziennik kosztów dla Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
8,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~hondziarz
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
wiadomo ze nie jest to 2.2 Vtec ale jak na polskie warunki jest wystarczajaco mocny szybko nabiera predkosci, jest co mnie zdziwlo bardzo cichy, nawet jak sie go wkreci na oborty, doskonale spisuje sie w codziennej eksploatacji i nie jest autem sporotwym typu wyscigow na 1/4 mili itp tylko, ma sportowy charakter i jest uzyteczny na codzien
Honda Prelude V