Szukaj

Lista ocen Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 (56) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kamil
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Zawieszenie stanowi odpowiedni kompromis pomiędzy komfortem i sportową sztywnością. Dodam tylko, że z uwagi na fakt, że auto w dużej mierze użytkuję w mieście, Prelude jeździ na 205/50R16, co bez wątpienia ma wpływ na zachowanie pewnej dozy wygody. Nie sprawdzałem zawieszenia w ekstremalnie szybko pokonywanych zakrętach, bo nie po to samochód kupiłem. Do normalnego użytkowania z momentami agresji (czyli tak jak prawdopodobnie większość z Nas...
5,0
~Karol
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Bardzo dobry, zaskakująco dobrze wybiera nierówności jak na coupe to jest bardzo dobrze. Zawieszenie jest sztywne twarde, samochód dobrze trzyma się drogi. Nie polecam obniżać samochodu. Gdy go kupiłem samochód był obniżony o 8 centymetrów. Nie dało się tym jeździć, pierwsze co zrobiłem to wymiana zawieszenia. Polecam oddać do mechanika, ponieważ konstrukcja zawieszenia jest na podobnym poziomie skomplikowania co w Audi A4. Odradzałbym...
5,0
~swistaq
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Zależy kto czego szuka. Seryjne zawieszenie mam wymienione na amory żółte Koni i sprężyny -40 HRa. Ojciec po przejechaniu kilku kilometrów dziwił się jak można tym jeździć - mi pasuje. Auto jest szerokie i niskie, zawiecha twarda - dzięki czemu im szybciej się jedzie tym lepiej klei się do drogi. Ale trzeba uważać ciężki przód i nie najlepsze hamulce (na stocku) potrafią zaskoczyć
4,0
~honda prelude
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
na dobrych oponach i doberj jakosci drogach prowadzi sie super!!! natomiast na gorszych nawierzchniach bywa juz roznie, mam wrazenie ze tyl jest zbyt lekki i czasem samochod jest nieprzewidywalny. Jesli chodzi o sam komfort jazdy to zawieszenie jest fajnie spasowane nie za miekkie, nie zatwarde nadajace sie do spokojnego komfortowego podrozowania jaki i do szybszej jazdy.
5,0
~Mikuś
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, jest niskie, dobrze wyważone, chociaż promień skrętu jak to w aucie sportowym sprawia, że parkowanie gdziekolwiek to wyzwanie, ale nie ma co na to narzekać. Warto jednak pamiętać, że seryjny układ hamulcowy jest dość słaby, najlepiej zmienić na osprzęt z wersji H22a Vtec (większe tarcze itp.).
5,0
~Cagiv
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Preluda jest szeroka i niska dzięki czemu świetnie prowadzi się w zakrętach. Bardzo dobrze reaguje na ruchy kierownicą co fantastycznie się sprawdza przy prowadzeniu i wykonywaniu jakichkolwiek manewrów. Biorę pod uwagę to, że nie jest to auto stricte sportowe, a z zacięciem sportowym dające możliwośc codziennego, wygodnego użytku.
4,0
~-radek
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Układ jezdny jak na coupe - mógłby być lepszy. Oczywiści nie chodzi tu o samo zawieszenie czy prowadzenie bo to jest super, ale o rozkład mas. Niestety napęd na przód + ciężki silnik = duże obciążenie przodu pojazdu, natomiast tył, jest za lekki co nieraz da się odczuć w szybko pokonywanych zakrętach
5,0
~ObcyMKSB
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Nie wiem jak innym ale dla mnie twarde zawieszenie bardzo pasuje szybko jezdze w zakręty wchodzi doskonale co prawda na polskich drogach czasem wytrzepie ale to już nie wina auta co z tego że w innych markach mają miękkie zawieszenie i nie czuja dziur a po paru latach wymieniaja całe zawieszenie
4,0
~marcinwr
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Tylko dobrze a to z prostego powodu. Moja wersja nie jest wyposażona w ATTS ani szperę i często traci przyczepność przypodjazdach. Poza tym pokonywanie zakrętów wprost wzorowe. Wszelkie przechyły są nieznaczne i pozwalają w pełni czuć samochód na zakrętach. Fotele od S2000 znacząco pomagają.
5,0
~Arek
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Lepszy układ jezdny ma tylko 2,2 Vtec z tylną osią skrętną i auta z napedem 4x4. Auto zachowuje sie jak tramwaj na torach i nie zaskoczy kierowcy zarzuceniem tyłka nawet przy duzej predkosci w ciasnym zakrecie a i nagłe manewry omijania mozna bez obaw uskuteczniac nawet na mokrej drodze
Honda Prelude V