Szukaj

Lista ocen Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 (53) - Widoczność

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Cagiv
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Szczerze widocznośc jest kiepska zwłaszcza przy cofaniu tyłem. Przy manewrowaniu trzeba się też przyzwyczic do dośc dlugiego przodu, który cieżko wyczuc gdzie są jego granice ale jak już wspomniałem to kwestia przyzwyczajenia. Przedni słupek rownież zabiera nam sporo z pola widzenia tworząc \"martwy punkt\". Podsumowując i tak daję 5 ponieważ z wyglądu jest to w końcu auto o sportowej linii więc pod tym względem do takich je porownuję a co za...
5,0
~-radek
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
W Prelude siedzi się nisko, trzeba się do tego przyzwyczaić, jednak że jak na auto typu coupe naprawdę nie jest źle. Widoczność na boki i przed siebie rewelacja, widoczność do tył raczej przeciętna choć po dłuższym kontakcie z tym samochodem problemów z cofaniem niema. Dużo jeżdżę po mieście i naprawdę niema problemu ani na zatłoczonej ulicy ani a parkowaniem pomimo sporych rozmiarów maski.
2,0
~Fan pralki :)
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Kabinka jest ultra mała, szybki małe = widoczność bardzo słaba. Gdy wożę pasazerów, to ten na bocznym fotelu, zasłania mi całą widoczność w prawo. Do tyłu nie lepiej, praktycznie jedziemy na lusterka, metodą \"Macajewa\". Auto ma długi przód i przednią szybę pod dużym kątem, przez co włączanie się do ruchu w jeździe miejskiej (zabudowa/zaparkowane auta) powoduje naprawdę spore problemy.
4,0
~Jaco78910
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Długa maska to coś za coś. Fajnie wygląda i mieści pod sobą elastyczny sylnik, ale w kwestii parkowania pozostawia trochę do życzenia. Promień skrętu dużo większy niż w innych autach. Na parkingu radzę uważać na przedni zderzak. Myślimy, że jeszcze mamy trochę miejsca, a tu **** i wychodzimy z auta rzucając mięsem i patrząc na obtarty zderzak (historia z życia;)).
4,0
~Karol
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Do przodu jest bardzo dobra, oprócz tego, że maska jest bardzo długa, co zdecydowanie utrudnia parkowanie. Natomiast widoczności do tyłu jako takiej nie ma. Jak nie jestem zwolennikiem technologii w autach, tak w tym samochodzie na prawdę przydałaby się kamera cofania. Na szczęście można takową zamontować i połączyć z radiem 2din, co szczerze rozważam.
4,0
~Maverick
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Jeśli już musisz cofać , to naucz się korzystać z lusterek, które są na prawdę super :) do Tyłu bardzo słaba widoczność, jak cofam to cały czas mam wrażenie, że zaraz walnę w jakieś inne auto... wychodzę z samochodu a tam jeszcze 1,5 metra luzu. Z przodu widoczność jest super
3,0
~Arek
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
NO tutaj troszke gorzej... Z przodu mocno pochylona szyba i duze słupki ograniczaja widocznosc. Z tyłu wiadomo,jak ktos umie jeżdzić "na lusterka" to słaba widocznosc z tyłu nie ma znaczenia. Oosoby przyzwyczajone do standardowych osobówek beda sie musiały nauczyc:)
5,0
~Vincent5
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Na samochód typu coupe widoczność całkiem zadowalająca. Po chwili przyzwyczajenia się do długiego przodu można bezproblemowo parkować na centymetry przed przeszkodą mimo braku jakichkolwiek czujników parkowania - kwestia wprawy.
5,0
~Kamil
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Według mnie bardzo dobrze. Do przodu idealnie, na boki również, a tył obserwuje w lusterkach, więc także super. Ale osoba, która nie umie manewrować/cofać używając lusterek, moze miec pewne kłopoty podczas codziennej eksploatacji.
Dziennik kosztów dla Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
8,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~honda prelude
Honda Prelude V
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Jak na sportowe auto wbrew opiniom moim zdaniem naprawde nie jest zle, napewno o wiele lepsza jest widocznosc niz chodzby w preludzie poprzedniej generacji mimo, ze tamta jest krotsza, ale ma wyzszy tyl i trudniej manewrowac do tylu.
Honda Prelude V