Szukaj

Lista ocen Hyundai Accent I (150) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 133 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Romano
Hyundai Accent I
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Skrzynia jest całkiem całkiem, jednak skok dzwigni biegów jest za duży - jedzie się tak jak w autobusie:)/ Drązek jednak nałożyłem dużo w dół i się sprawa polepszyła. Można też lekko zeszliwować. Z kolei przełożenia są ok, choć przy 90km/h obroty wskazują już 2600. Przy 100 km/h obroty wskazują prawie 3000. 110km/h -130 km/h to obroty około 3500-4000. Ale za to przekłada się to na w miarę dobre przełożenia przez co nie jesteśmy...
4,0
~MyDoom
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 75KM 55kW
Pierwszy bieg bardzo krótki, reszta w normie - przy czym jeśli ktoś nie szarżuje to jak już wrzuci 5 - co może nastąpić bardzo szybko - to dłuższy czas nie musi redukować, da się zwolnić dosłownie do 40km/h a następnie całkiem przyzwoicie przyspieszyć, na trasie czuje się prawie jak bym automatem jechał. Biegi wchodzą trochę \"twardo\" - ale mi akurat to się podoba - trochę sportowo się to odczuwa. Gdy skrzynia się nagrzeje biegi wchodzą...
3,0
~bodekk@poczta.fm
Hyundai Accent I
Hatchback 1.5 i 88KM 65kW
Tu nie jest juz tak pieknie. Za dlugi skok, glosna praca dzwigni zmiany biegow. Slabe zsynchronizowanie przy przelaczaniu z 1 na 2 przy wysokich obrotach(tylko przy naprawde ostrej jezdzie), zdaza sie tez problem z wlaczeniem wstecznego biegu(w serwisie powiedzieli ze ten typ juz tak ma). Ogolnie troche slabo ale da sie jezdzic :)
2,0
~Rafał Kunicki
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Dla mnie to akurat duży minus, choć to pewnie wina mojego konkretnego samochodu. Duuuuże luzu na drążku, biegi wchodzą z dźwiękiem podobnym do zmiany biegów przez Toretto w Szybkich i Wsciekłych, prócz tego wymieniane sprzęgło, ale to akurat spoko, bo było od nowości, akurat wtedy miałem 4 rok życia.
3,0
~tomaszek
Hyundai Accent I
Sedan 1.5 i 88KM 65kW
O ile zestopniowanie skrzyni biegów jest poprawne to jej praca pozostawia trochę do życzenia. -skok dźwigni jest zbyt długi -hałasy przy zmienianiu biegów -wsteczny nie zawsze wskakuje za pierwszym razem, objawia się to brzydkim dźwiękiem. Wrzucamy piątkę i dopieropo tym zabiegu wsteczny wskakuje
3,0
~btn
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i GLS 75KM 55kW
Skrzynka biegów bardzo ładnie, lekko działa. Szkoda, że jest dość krótka ale w końcu przy silniku 1.3 nie można oczekiwać że na II biegu przygazujemy do 80km/h. Na początku trzeba się lekko przyzwyczaić do lewarka, luz nie jest w pozycji pionowej tylko lekko pochylony i bardzo łatwo się pomylić.
4,0
~the-moon@o2.pl
Hyundai Accent I
Hatchback 1.5 i 16V 99KM 73kW
Skrzynia dobrze zsynchronizowana. Natomiast przełożenia u mnie a la "sportowe". Oznacza to dobre przysszenia i dobrą elastykę na każdym biegu, ale... na trasie przy 100km/h prędkość obrotowa na V biegu ok. 3500obr/min. To dużo, lekko cierpi na tym komfort. Ale w sumie można to polubić.
3,0
~sztygar
Hyundai Accent I
Sedan 1.3 i 84KM 62kW
Okresowe problemy z wrzuceniem wstecznego biegu. Z tego co wiem to przypadłość tego auta. Wystarczy puścić sprzęgło i jeszcze raz wcisnąć - wsteczny na pewno wskoczy. Czasami taka nieskomplikowana akcja potrafi jednak wkurzyć (wtedy gdy trzeba dynamicznie działać).
4,0
~Aria
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Skrzynia typowa dla starych samochodów - między jedynką a dwójką jest pół metra przestrzeni, ale ma to swój urok. Biegi wchodzą bardzo miękko, czasem jest problem z wrzuceniem wstecznego, ale wystarczy wrzucić na luz, puścić sprzęgło i znów spróbować.
Dziennik kosztów dla Hyundai Accent I
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
9,0
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Caleb
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 75KM 55kW
Najładniej ciągnie na 2 i 3. Co do precyzji to nie jest źle. Problem miałem czasem z wbijaniem wstecznego. Nie chciał cholera czasem wchodzić. Dopiero żona niedawno odkryła, że jak się zastosuje podwójne wysprzęglanie to wchodzi zawsze :)
Hyundai Accent I