Szukaj

Lista ocen Hyundai Atos I 1.0 i 56KM 41kW 1997-2001 (92) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 87 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~bojol@xl.wp.pl
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Awaria sprzęgła po 20 tys. km - musiałem za wszystko zapłacić bo ponoć elementy cierne nie podlegają gwarancji . Dlaczego zatem zapłaciłem za docisk i łożysko oporowe? Dwa razy wymieniane łożyska w skrzyni biegów i teraz jeszcze do wymiany choinka . Dwa razy wymieniono łożyska przednich piast , dwa razy wymieniono tylne teleskopy , dwa razy wymieniono tarcze hamulcowe . Raz wymieniono przednie teleskopy i raz wymieniono łożyska tylnych piast...
2,0
~gosia
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
wymiana zawieszenia belka (sanki) cała zardzewiala koszt z wymiana 1700 zł ciezko ja dostac. układ hamulcowy, chlodniczy. duzo drobnych usterek aczkolwiek ważne wymiana kopulki, siadły wycieraczki nie wiadomo o co chodzilo,ogrzewanie (dmuchawa) itp ogolnie bylam z nim co 3-4 mies u mechanika bo caly czas cos siadalo, dym z pod maski bo nagle zbiornik chlodniczy sie uszkodzil itp
5,0
~tomecom@tlen.pl
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Poprzez 11 lat użytkowania jedyną poważniejszą awarią było zepsucie się sondy lambda. Z uwagi, że zastosowano najprostszą, 1-przewodową, można kupić jakąkolwiek uniwersalną i też będzie pasować. Nie polecam bardzo tanich zamienników. Przykład: oryginał ponad 220zł, Bosh 190zł, NGK 170zł - jak widać dobre marki też można nabyć za cenę niższa od oryginału. Polecam także zamienniki produkcji Hyundai'a
4,0
~Michał
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Przejechałem sie jednynie na układzie hamulcowym, ale to z własnej winy. Długo mi coś stukało, ale z braku czasu i oszczedności omijałem warsztat. No i łożyska piasty, nie można na nich oszczędzać przy wymianie. Szybko sie to zemści. Wymieniałem już dwa razy. Cóż chytry dwa razy traci.
3,0
~paruch@go2.pl
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Wymiana EPROMU na gwarancji bo gasł przy niskich obrotach, przy 30kkm zaczęła szwankować zmiana biegów, aż któregoś razu ASO przysłało po mnie lawetę :( Wymiana docisku sprzęgła i biegi zaczęły lepiej chodzić niż jak był nowy! Wsteczny już nie sprawia problemów -zero kosztów (gwarancja)
2,0
~Mariusz (mariuszt@alma.waw.pl)
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
52kkm: rozjechały się łożyska w skrzyni biegów (gwarancja), przy okazji wymiana mocno zużytych elementów sprzęgła. 60kkm: aparat zapłonowy odmówił współpracy (gwarancja). Tendencja do rozregulowywania się zapłonu (spalanie stukowe). 62kkm: wymiana łożysk przednich (słychać było już od ok 50kkm).
4,0
~blade94@vp.pl
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
sonda lambda120zł amorty zatory + poduszki pod silnik i skrzynie i wymoana sworzni wachacza 600zł i i jeszcze łozyska tylniej belki 100 zł czy to duzo jak na 280000 tysiecy a nio i oczywiscie ustawienie zbierznosci 50 zł i jeszcze wyniaa czujnika wsteznego bieu w skrzyni 40 zł
4,0
~hynd
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Przez 130 kkm tylko łożska w przednim kole i sworznie. Ale po naszch drogach też nie można bardzo mieć pretensji. Poza tm autko niezawodne. Nigdy się nie zatrzymało na drodze, zawsze zapala, wszystko zawsze działa, a to najważniejsze.
4,0
~RobertP rpyzel@gazeta.BezSpamu.pl
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
"Załapałem" się na wadliwy przewód benzynowy (ten od wlewu do baku) już po gwarancji zrobił się dziurawy. Starsze modele, podobno tak miewały, mój rocznik (2000) miał być od tego wolny.
5,0
~t_omaszw@onet.poczta.pl
Hyundai Atos I
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł - dlatego nadal nim jeżdżę i odwlekam moment wymiany na inne auto - używałdem do tej pory aut niemieckich i francuskich i żadne nie dawało mi takiej pewności
Hyundai Atos I