Szukaj

Lista ocen Hyundai Elantra V (40) - Ergonomia

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Andek
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Z pozycji kierowcy jest poprawnie, wszystko w zasięgu, czytelne, intuicyjne, choć w mojej bieda wersji GLS brak mi regulacji podłokietnika, elektrycznie składanych lusterek, przycisku start. Nie podoba mi się też wymyślny system cięgieł w bagażniku do odblokowywania oparć tylnych foteli. Ten mechanizm się łatwo zużywa i jest mało wygodny generalnie. Kluczyk nie otwiera drzwi, ani klapy bagażnika, która nie ma też przycisku, otworzyć auto i...
5,0
~luki1852
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Pozycja za kierownicą perfekcyjna-taka jak lubię czyli dosyć nisko (w poprzednim aucie niestety pozycja taboretowa). Ilość miejsca zaskakująca-taki sam roztaw osi jak w avensis do 2009 r. Tu jestem zaskoczony i to bardzo-sylwetka na to nie wskazuje (mocno opadający dach). Po przejechaniu trasy 900 km jednego dnia w baaardzo szybkim tempie na polskich drogach, chylę czoła przed Hyundaiem że nie wysiadłem połamany i czułem się wyjątkowo oki-tu...
4,0
~limakcki
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
4/5 za słaby schowek niewyłożony niczym (sam twardy plastik), nieduże rozmiary, brak światła w schowku (co jest tragedią) i brak klimatyzacji w schowku. Zaletą jest fajny otwierany mały schowek na okulary/telefon przy złączu usb oraz schowek w podłokietniku. Siedzenia są w miarę wygodne, sterowanie radiem i kompem w kierownicy doskonałe, radio bez RDS-u obniża ocenę do 3, bagażnik bardzo pojemny jak na sedana podwyższa do 4, a zawiasy...
4,0
~ja
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Jak dla mnie wszystko jest na swoim miejscu i logicznie rozplanowane, ale to zawsze kwestia indywidualnego gustu (ja osobiście źle czuje się we wnętrzach spod znaku volkswagena - tutaj dla mnie dużym plusem jest duża przestrzeń pomiędzy szybą i deską rozdzielczą w przeciwieństwie np. do Jetty, gdzie ma się wrażenie siedzenia przy samej przedniej szybie). Minus za brak RDS w radiu, plus za USB i dwa gniazka 12v na centralnej konsoli.
3,0
~Andrzej My
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Niestety muszę odjąć dwie gwiazdki - z uwagi na otwieranie bagażnika z kluczyka lub wajchą pod fotelem kierowcy - brak guziczka na klapie. Składanie tylnych foteli odbywa się za pomocą wichajstrów w bagażniku - również niezbyt dobre rozwiązanie. Brak uchwytu na klapie bagażnika - zamykając chwyta się za brudną blachę i brudzi się palce.
4,0
~Jack
Hyundai Elantra V
Sedan Facelifting 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Fotel kierowcy z przeciętnych materiałów, jednak można go dobrze wyregulować . Przełączniki na konsoli głównej łatwo dostępne, jednak brak podświetlenia przycisków na drzwiach kierowcy, słabo widoczne przyciski dodatkowe po prawej stronie utrudniają włączanie wyłączanie niektórych funkcji podczas jazdy. Trzeba się pochylać :)
4,0
~Aventinus
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Ogólnie nieźle ale kilka rzeczy może złościć. Mnie najbardziej po trzech latach niepodświetlony przycisk odblokowujący centralny zamek. Gdy w nocy pasażer z tyłu chce wysiąść to i on i ja mam problem. Brak uchwytu do zamykania klapy bagażnika to niby banalna rzecz ale potrafi zezłościć.
3,0
~Aventinus
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Kilka drobnych, aczkolwiek nieco irytujących mankamentów. Brak rączki wewnątrz klapy bagażnika, brak domykania szyb, można szybę kierowcy opuścić jednym kliknięciem, ale z powrotem zamknąć już nie. O radiu bez RDS już wielu pisało, dobrze że przynajmniej gra świetnie i bardzo dobrze obsługuje USB.
5,0
~hayabusa
Hyundai Elantra V
Sedan Facelifting 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
wszystkie wskaźniki i przełączniki ładne i ergonomicznie rozmieszczone, zmieniona konsola środkowa w wersji po liftingu zdecydowanie ładniej się prezentuje, jeszcze gdyby podłokietnik był troszeczke dłuższy byłoby idealnie
2,0
~Cr
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Fotele kubełkowe, rozmiar azjatycki co przy moich rozmiarach doprowadza mnie do bólu pleców. Wspomaganie kierownicy wymaga przełamania wyczuwalnego oporu. Zapomnij o trzymaniu kierownicy w dwu palcach
Hyundai Elantra V