Szukaj

Lista ocen Hyundai Elantra V (47) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~luki1852
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
może być-dosyć słyszalne opory toczenia-ale jak na ten segment nie jest źle-no i jazda benzyną to zupełnie inna cisza niż diesel-nawet najnowocześniejszy. Dopisuję wrażenia z jazdy prawie non stop przez 900 kilometrów z prędkościami 170-180 nierzadko (trasa ułożona autostradami i ekspresówkami-śmiesznie to brzmi w Polsce ale tak było). Po tak długiej jeździe z wysokimi prędkościami można przytępić sobie słuch-wtedy jest naprawdę głośno....
4,0
~Aventinus
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Poza autostradą rewelacja. Zupełna cisza. Nawet opony już tak nie hałasują jak to czyniły na początku. Ma na to wpływ świetna opływowa sylwetka, widać jak w deszczu przy większej prędkości krople błyskawicznie ślizgają się po karoserii. A gdy chodzi o autostradę. hmm. Przy 140 km/h jest jak dla mnie dość głośno (ok. 3,7 tys. obr.), jednak zaskakujące że np przy 160 nie jest głośniej a nawet wydaje się nieco ciszej, ale to pewnie złudzenie.
4,0
~I-KOSMETYKA Sieradz
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Ocena tylko 4 choć mogło być tak pięknie ... co za bałwan przy tak dobrym wyciszeniu samego silnika i generalnie całego samochodu zapomniał dać chociaż ciut wygłuszenia, jakąś matę na nadkola. Dzięki temu z przodu, z góry i z boków mamy błogą ciszę a z okolic nadkoli szum opon i stuki przy krótkich nierównościach. Ciekawostka: przy zatrzymaniu np. na światłach można nabierać pasażerów, że autko wyposażone jest w system START&STOP.
3,0
~limakcki
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Jak na samochód za ponad 60kpln jest słabo, a to chyba głównie przez źle dobrane opony (czytałem o tym i inni użytkownicy elantry też na to narzekają 205/55/16 to chyba nieodpowiedni profil na to autko)opony powodują dość duży hałas na dłuższą metę wkurzający przy większych nierównościach nawierzchni. Cichutki silnik i brak innych odgłosów z zewnątrz podwyższają ocenę na 4
5,0
~Proxa
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Wg. mnie jak na tą klasę jest idealne, słychać tylko powietrze i koła :) silnik cisza do 4 tys. obrotów później zmienia się faza i powyżej 4 tys. a) jest głośniej b) autko dostaje sporego buta... Reasumując jeśli ktoś jeździ jak cywilizowany człowiek i nie męczy silnika na wysokich obrotach to będzie czuł się jak w limuzynie :)
5,0
~Proxa
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Słychać tylko opony, nawiew i silnik na wyższych obrotach (powyżej 3 tys) ale nie jest to jakiś odgłos który by przeszkadzał. :) Reasumując bardzo cichy samochód > ludzie często mylą go z hybrydą. Np. gdy stoimy i wyłączymy nawiew to słychać tylko delikatne bzyczenie silnika... :)
4,0
~ja
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Samochodu nie słychać na postoju i do prędkości 130-140km/h jest zaskakująco cicho. Powyżej robi się głośno, ale problem nawet nie jest tyle dźwięk silnika (całkiem przyjemny jak na "czterocylindrówkę"), ale wyraźnie słyszalny szum obiegającego pojazd powietrza.
4,0
~Andek
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Jest nienajgorzej, choć tu akurat widać, a właściwie słychać, że mimo ładnej sylwetki i ilości miejsca w kabinie, to nie jest klasa premium. Szumi tu i tam, słychać opony, ale silnik jest w miarę cichy, może poza jazdą na wysokich obrotach.
4,0
~Ryszard
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Tutaj jest najgorzej ale żeby nie było tak źle to powiem że tylko przy wysokich prędkościach. Natomiast do 120-140 normalny poziom większości aut, przy jeździe poniżej 90km/h trzeba się przyzwyczaić do tego że silnika praktycznie nie słychać.
Dziennik kosztów dla Hyundai Elantra V
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Paweł P.
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Tu jest tak sobie. Silnika nie słychać ale opony już tak. Wymiana na Dunlop znacząco pomogła. Fabryczne hankook wymęczyły mnie przez 5 sezonów strasznie. Jak na econocar jest nieźle, jednak można to zrobić zdecydowanie lepiej.
Hyundai Elantra V