Szukaj

Lista ocen Hyundai Getz (171) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 227 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~dbdbdb
Hyundai Getz
Hatchback 1.4 97KM 71kW
Od poczatku był problem z odpaleniem samochodu. Trzeba było kilkakrotnie przekrecac kluczyk, az sie udało go uruchomić. Ale takie praktyki trwały do czasu kiedy samochod po prostu nie odpalił. Okazało sie, ze była to cewka immobilizera. Nie bede opisywał serwisu Hyundaia, bo to zupełnie inna bajka, totalna porażka !!!!! Ostatnio dalo sie slyszec w samochodzie dziwne buczenie. Diagnoza - rozpadł sie tłumik środkowy. Po 18 tys. spokojnej, jazy...
5,0
~Rafał
Hyundai Getz
Hatchback 1.1 MPI 66KM 49kW
Przejechałem tylko 4,5 tys km od zakupu. Przez niski przebieg (64 tys. km) brak poważnych usterek. Silnik miał dużo nagaru, zastosowałem płukankę silnika. Niskie ciśnienie na cylindrach (9 barów, równo na wszystkich cylindrach) groziło remontem bądź wymianą silnika (próba olejowa zwiększyła ciśnienie). Na szczęście silnik pracuje równo, nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem niezależnie od temperatury i dobrze rozwija swoją małą moc i nie...
5,0
~sti
Hyundai Getz
Hatchback 1.3 MPI 82KM 60kW
Poza wymianami rzeczy zużywających się - rozrząd, układ wydechowy - niemal nic. Ostatecznie wspomniane przeze mnie w poprzedniej oceny piasty nie wymagały wymiany. Nawet amortyzatory i hamulce oryginalne. Jedyna awaria - ułamane mocowanie wtyczki do aparatu zapłonowego, więc trzeba było go wymienić. Koszt - 250 zł. Zaczyna delikatnie rdzewieć po 10 latach na tylnych nadkolach i tylnej klapie.
5,0
~jawa
Hyundai Getz
Hatchback 1.6 MPI 105KM 77kW
Narazie OK. Salon w którym kupiłem zaprzestał sprzedaży Hyundaia i teraz na przglądy trzeba jechać minimum 80 km. To dalsze koszty. po przejechaniu 10 tys. km widać ,że wzioł trocze oleju do 15 tys. oby było 1/2 na bagnecie. W Clio silnik 1.4 od wymiany do wymiany ( co 20 tys.) olej ani drgnął. Jazda ostra. No więc zobaczymu tę jakość?
3,0
~tomaszn77
Hyundai Getz
Hatchback 1.3 MPI 82KM 60kW
Jazda miejska po warszawskich dziurach zaoowocowała: wymianą tarcz hamulcowych (60 tys., były krzywe), wymianą amorków tylnych (40 tys.,mokre), przednich (64 tys., stuki i szlak trafił mocowanie), 2 razy łącznik stabilizatora (40 tys. i 60 tys.). Aktualnie zmagam się z problemem szarpania po odpuszczeniu gazu
5,0
~Stimo
Hyundai Getz
Hatchback 1.3 MPI 82KM 60kW
Na auto ma mało przejechane i za młode by mówić o poważnych ustrkach. Jedynie instalacja LPG - to co pisałem powyżej. Poważną usterkę ma natomiast szefostwo HYUNDAI Szymański - ale raczej to inny rozdział. 3 lata gwarancji bez limitu kilometrów - to mówi za siebie. Przy DAEWOO Lanos się sprawdziło, zobaczymy jak tu będzie.
1,0
~obs
Hyundai Getz
Hatchback 1.3 MPI 82KM 60kW
W ciągu trzech lat: - awaria katalizatora - nieszczelność uszczelki pod głowicą - zużycie części popychaczy hydraulicznych przy przebiegu poniżej 50 tys km. Jak na auto fabrycznie nowe - tragedia! Znacznie gorzej od Atosa, który był autem po prostu bezawaryjnym, Getz używany jest tak samo,
5,0
~Brayli
Hyundai Getz
Hatchback 1.3 MPI 82KM 60kW
Przepalenie się łączenia rury za środkowym tłumikiem. Nienaprawialne w trasie. Lepiej zmienić komplet wydechu jak tylko zacznie rudzieć. Stukają popychacze, jednak bez wpływu na jazdę. Wymiana kompletu na nowe pomogła na pół roku. Ale podobno ten typ tak ma. 650zł wydane bez sensu.
5,0
~ojciec dwulatki
Hyundai Getz
Hatchback 1.1 MPI 66KM 49kW
Jakichkolwiek poważnych usterek brak. Tylko wymiany eksploatacyjne - olej, filtry itp. Wymieniłem klocki po 6 latach od nowości, tarcz nie wymieniałem. Widzę na przeglądach, że amortyzatory słabną z każdym rokiem, więc wymienię je w przyszłym roku.
3,0
~wojciech
Hyundai Getz
Hatchback 1.1 MPI 66KM 49kW
na A1 na prostej samochod idzie w prawo,lewa przednia opona bierznik od wewnetrznej strony wykazuje nadmierne zuzycie.serwis w gdansku na gwarancji na geometrie kol stawia zaporowa cene 240zl.,inne nie autoryzowane serwisy robia geometrie za 60zl.
Hyundai Getz