Zgrabne, ruchliwe autko. Za taką cenę i z takim wyposażeniem, nic porównywalnego nie kupisz. Panda, Picanto, Ignis są droższe o 4000-9000 PLN. Aveo ma 1 (!!!) gwiazdkę w NCAP ( Getz ma 4 ). Logan strasznie dużo pali. Getz to wysoka niezawodność, przyzwoita ekonomia eksploatacyjna. Gdyby jeszcze nie ta potrzeba transportu z Korei lub Indii, to cena byłaby jeszcze niższa. Autko godne uwagi dla: 1. Osób dojeżdżających na codzień do pracy; 2. Dla używających go sporadycznie w celach turystycznych.
Wrażenia
3,0
Silnik
1,1 jest trochę dychawiczny, zwłaszcza przy przyśpieszaniu powyżej 60 km/h
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi miękko, dużo toleruje
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze na zakrętach, lekka podatność na boczny wiatr, układ kierowniczy niezbyt precyzyjny
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadziwiająco sprawnie. Zwłaszcza klimatyzacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Początkowo trudno znaleźć wygodną pozycję na fotelu pasażera z przodu. Nogi trzeba wyciągać, na szczęście jest gdzie. Za krótkie siedziska zarówno z przodu jak i z tyłu. A wystarczyłoby z 7-8 cm. Na szczęście nie mam powyżej 190 cm wzrostu, więc i na głowę sporo miejsca ;-). Zagłówki mało wygodne i dość niestabilne
3,0
Wyciszenie
Wykończenie twardym plastikiem powoduje rezonans wnętrza, zwłaszcza przy zamkniętych oknach ( mam klimę ). Glośność silnika wyraźnie odczuwalna. Wibracje na szczęście już nie ;-)))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klima troszkę zżera paliwa dodatkowo, ale nie trzeba na szczęście puszczać nawiewu mocno, żeby schłodzić wnętrze.