Szukaj

Lista ocen Hyundai i10 I (36) - Silnik

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mateusz.
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Tutaj przeciętnie. Główną zaletą silnika jest niewielkie spalanie. Przy "zwyczajnej jeździe" w mieście można zejść poniżej 6 litrów paliwa i 6,5 litrów gazu na 100km. Dla kochających męki wyjeżdżając poza miasto i jadąc 90/100km na godzinę spalanie paliwa spada do 4,5l/100 a gazu 5,5. Jest to dobry wynik okupiony naprawdę mękami. Dlaczego? Silnik ma 4 cylindry co jest jego ogromnym atutem ale 12 zaworów. Czyli 3 na cylinder. Efekt? Maksymalny...
4,0
~M w
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
1.1 to mała pojemność. Nie ma za wiele mocy, ale nie pali dużo. Pod jednym warunkiem. Musi być zagrzany. Zimny potrafi spalić i 10 litrów na 100! Kiedy jednak złapie po 3-4 km te swoje 90 stopni, pali około 5 l na 100. Z silnikiem nie mam na razie żadnych problemów. Do tego, potrafi się odwdzięczyć za oszczędną jazdę.
4,0
~browarek
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
Silnik o mocy ok.80 KM pozwala temu autku na całkiem swobodne podróżowanie. Staram się na razie nie piłować go tylko w miarę delikatnie dotrzeć więc nie mogę na razie wypowiadać się na temat przyspieszeń. Elastyczność oceniłbym jako zadowalającą nie trzeba bardzo wkręcać go na wysokie obroty.
4,0
~Marian
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Silnik ogólnie ok. Pali trochę więcej niż by mógł, ale osobiście mi to nie przeszkadza. Niestety zaczął wpadać w wibrację - ASO twierdzi, że autu nic nie dolega! Dwa pełne zbiorniki 98'ki pomogły prawie wyeliminować problem - wibruje czasami, dużo słabiej.
3,0
~Marian
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Przeciętnie, ale czego się spodziewać po tak małym silniku. Jedzie, czasami się rozpędzi. W mieście nie trzeba nic więcej, a w trasę lepiej pojechać innym autem ;-)! Kultura pracy - przy niższych obrotach bardzo dobra, po przekroczeniu 3,5-4 tyś obr. zaczyna hałasować!
4,0
~Klosz-art
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
Całkiem przyzowity. Do 100 nawet zadziorny. Nie jest zbyt głośny. Ma tylko jedną wadę - jest paliwożerny. Zaczynał od 10,5 l, później w miarę docierania spalanie spadało. Ale i tak w mieście (Kraków) pali sobie od 7,7 do 8,9. Jeździ nim głównie żona, która lubi sobie pocisnąć ;)
4,0
~Marek
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Pierwsze 3 biegi przyspieszają w każdych warunkach. Mam do pracy ładny podjazd pod górkę (ok. 1 km)i przy prędkości ok. 70 km/h na 4 biegu mogę bez problemu wyprzedzić autobus, przy redukcji na 3 odbywa się to szybko. 5 bieg do wyprzedzania na prostej i przy różnicy prędkości.
4,0
~mac62
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
minimalne spalanie, silnik bardzo elastyczny w trasie (krótka skrzynia i przy 100 km/h ma już 3000 obr), bez problemu utrzymuje 110-120 km/h, powyżej jest głośno, w mieście wszystko ok, jedyny minus to krótki pierwszy bieg
5,0
~pi pi
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
genialny mały silniczek, po mieście jak pszczoła, na autostradzie lekko utrzymuje 120 km/h prędkości przelotowej, od 135 km/h zaczyna warczeć, trochę żabka przy ruszaniu, ale do 3 biegu ciągnie elegancko

Usterki Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 18

Hyundai i10 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~krako
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Jeździ się leciutko. Elastyczność porównywalna ze starym yarisem, na V biegu nie ma co liczyć na wyprzedzanie na V pod górę, ale po redukcji można spokojnie przyspieszać. Ogólnie samochód lubi redukcję.
Hyundai i10 I