Szukaj

Lista ocen Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting (12)

Pokaż filtry
4,6
~Mariusssz
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i 20 Lift 2013r 1.2 benz, 86KM, LPG. Po przejechaniu 120 tyś km po Warszawie. Spalanie LPG: Trasa 6-8L (100-110km/h) Miasto: 8-10L Plusy: 1. Oszczędny, niezawodny i bezobsługowy silnik. Rozrząd na łańcuchu (nie piszą nic o wymianie więc trzeba kontrolować stan zużycia, na teraz ok). Hydraulika zaworów (niezbędna do LPG). 2. Fabryczna instalacja gazowa, bezproblemowa i bardzo dobrej jakości. Przy przebiegu 120 tyś nie ma oznak...
3,8
~SJ121
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Ogólnie oceniam to auto jako przeciętne. Jestem przedstawicielem, który dużo podróżuje po autostradach, a jak wiadomo samochody segmentu B nie są przeznaczone do takiej eksploatacji. Zarówno układ kierowniczy jak i silnik słabo radzą sobie przy prędkościach powyżej 120 km/h. Niemniej jednak jako auto do jazdy po mieście Hyundai I20 sprawdza się całkiem dobrze. Minusem w takiej eksploatacji na pewno będzie brak mocy przy niskich obrotach co...
4,7
~Piotr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Jest to opinia początkowa, pierwsze wrażenia, które wraz z przejechanymi kilometrami będę uzupełniał. W standardzie otrzymujemy goły kluczyk bez alarmu, który wstyd wyciągnąć przed ludźmi, warto za niewielką dopłatą dobrać alarm i dorobić sobie u speców tzw. "scyzoryk" czyli składany kluczyk zintegrowany z pilotem alarmu, co wyjdzie nam zdecydowanie taniej niż taka opcja u dealera. Natknąłem się też na to, że aby odpalić musimy mieć...
4,8
~Stefan
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
Fajne i ekonomiczne małe autko. Idealne do miasta, ale na trasie również daje radę.
3,4
~Delamore
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Chodzi bardzo precyzyjnie i przyjemnie zmienia się biegi, niepokoi mnie jednak iż zaczęła wydawać dziwne odgłosy przy zmianie z 1 na 2 bieg. (Skrzynia biegów)
3,2
~Piotr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
To jest mój drugi wpis. Przejechałem autem 25500 km. Jest źle. Nikomu nie polecam. Co do mechaniki nie przyczepię się, bo trudno, żeby po 25kkm coś psuło, ale plastiki są chyba najgorsze z możliwych. Po 10000 km zaczęły skrzypieć plastiki przy konsoli centralnej i pod kierownicą. Po 15000 fotel kierowcy (bo tylko ten jest używany) i drzwi. Dzisiaj (po 25000 km) i20 przeszedł samego siebie. Zaczął skrzypieć dach! No k***, żeby podsufitka...
4,7
~iziz1
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
Wybór i20 z silnikiem 1,1 CRDI za namową mechanika. Nie żałuję, samochód bez fajerwerków, ale sprawuje się bez zarzutów. Mimo DPF nie mam z nim problemów, chociaż jeżdżę głównie po mieście.
4,3
~Aglly
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
Przejechałem autem 75 tys. km i nie miałem z nim żadnego problemu. Max przy wciśniętym pedale wyszło mi 8l w cyklu mieszanym. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h średnie spalanie to 5,5l. W cyklu mieszanym przy normalnej jeździe średnie spalanie to 4l, a przy jeździe bardzo oszczędnej można uzyskać wynik poniżej 3l. Bardzo oszczędne auto. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
3,9
~sanchoze
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Byly male zgrzyty z odpalaniem ale nie wiem do konca czy wine mozna zrzucic na silnik. (Silnik)
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
5,7
l/100km
6,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,4
~blindmen
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
25tyś i zaczeło się, zmienne fazy cykają a ASO "tak to jest" (Silnik)
Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting