Szukaj

Oceny Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020

Podsumowanie 6 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,45
średnia ocena z 6 ocen
12% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020

4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi...
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji...
4,4
~Jars
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Żadnych usterek. Ekonomiczny, zwrotny, duży zbiornik paliwa (wchodzi faktycznie 56-57 l) Mało pali - przy 100 km/h na trasie 700km spalił właśnie 4,9 l (komputer pokazuje 4,4 ale zawsze przekłamuje i zaniża zużycie o 0,5). Po wytłumieniu maski i podłączeniu chipa power racing (w zrost momentu w dolnym zakresie i mocy o ok 10%) zlikwidowałem jego wady czyli mułowatość w dolnym zakresie obrotów i głośność w kabinie pow 120 km/h. teraz jest cichy...
3,8
~Radek
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Do miasta - super. Dłuższe trasy - niekoniecznie. Autostrada - w słuchawkach. Nienajgorsze fotele. Zadawalające spalanie (ostatnio w trasie 4,8 z cały czas działającą klimatyzacją; miasto 6,2-6,5. Najgorszy element: skrzynia biegów!
5,0
~Michał M
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Silnik pracuje rewelacyjnie cichutko i kulturalnie na wolnych mozna nie zauważyć że pracuje . Co ważne dla mnie nie bierze nic oleju .od nowości zmieniam co 10 tyś . Silnik pracuje w pełnej skali obrotów i nic nie bierze :) Nie klekocze i klepie jak TSI i Pure Tech (Silnik)
4,7
~fynf
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Mało schowków, zagłówek pomimo regulacji jakby trochę za bardzo odchylony do przodu był. (Ergonomia)
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,5
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting