Szukaj

Lista ocen Hyundai i20 III Hatchback (14) - Silnik

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Cóż silnik jest słaby - ale 1.2 i 84km to nie rakieta nawet na papierze. Oby był trwały jak jego poprzednik. Lubi spokojną jazdę- kręcenie powyżej 3 tys brzmi słabo ale wtedy nawet jedzie - tylko pod wyprzedzanie czy włączanie się na autostrady/ekspresówki. Mało pali i jest bardzo cichy - spokojnie można uznać że poza mocnym przyspieszaniem nawet na wysokich obrotach przy stabilnej prędkości nie jest uciążliwy. Na tempomacie przy 90 do...
4,0
~Piotr
Hyundai i20 III
Hatchback 1.0 T-GDI 100KM 74kW
W mieście bardzo dobrze radzi sobie z przyspieszaniem. Nawet zużycie paliwa jest satysfakcjonujące (można zejść do ok 6 l/100km). Pakiety start-stop i odjazdu poprzedzającego samochodu sprawują się dobrze. Na drogach szybkiego ruchu bez problemu można osiągać prędkości autostradowe i mijać inne auta. Silnik jest trzycylindrowy i przy większych prędkościach, jak w innych autach, zużywa więcej paliwa.
1,0
~mario852
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Silnik to jest kompletnie nieporozumienie w tym aucie.Absolutny brak dynamiki a pierwsze włączenie się do ruchu prawie skończyło się wypadkiem z tego powodu bo auto stało w miejscu zamiast jechać.W porównaniu z poprzednikiem z tym samym motorem pod maska kompletna przepaść. Plus za spalanie i cichą pracę ale dla porównania Fiat Punto 1,2 60 km jedzie dużo lepiej niż ten I20
4,0
~Zadowolony właściciel
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Trzeba przyznać uczciwie - wszystkiego się nim nie wyprzedzi, ale w codziennej eksploatacji zgodnie z przepisami ruchu drogowego nie jest to dużym problemem. Za to kultura pracy zauważalnie powyżej średniej (a mam porównanie). Ciekawa barwa dźwięku podczas przyspieszania. Przez większość czasu pracuje cichutko, prawie niezauważalnie.
4,0
~Marek
Hyundai i20 III
Hatchback 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Dynamika i zużycie paliwa w porządku. Na minus odgłosy pracy silnika oraz drgania zimnego silnika przenoszone na karoserię. Taki urok silników trzycylindrowych, chociaż u konkurencji można znaleźć lepiej wyważone modele.
3,0
~RobertBydzia
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Dzielnie znosi jazdę przedstawiciela handlowego, zero awarii. Mocy zbyt mało, wyprzedzanie jest koszmarem ale można się przyzwyczaić. Duży plus to 4 cylindry. Gwiazdka więcej za bezawaryjność. Start-Stop działa wzorowo.
4,0
~Ww
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
1,2 82 KM do miejskiej jazdy Ok, spala ok.6-7 l/100km, poza miastem też dobry - ale wiadomo że nie wyprzedzi jak 1,8 140KM, wolniej ale do przodu.
4,0
~Daxik
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Silnik wolnossący a jednak w jakimś stopniu zrywny. Oszczędny na mieście i z niezłą kulturą pracy. Porównując 1.0
2,0
~lechu666
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Na niższych przełożeniach silnik ma wystarczającą dynamikę do jazdy miejskiej. Niestety od 70km/h brakuje mu mocy.
4,0
~MiM
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Silnik 1,2 to nie jest sprinter, ale do sprawnego przemieszczania się po mieście daje radę
Hyundai i20 III Hatchback