Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i20 III Hatchback

Zadowolony właściciel, 2 lata temu
Silnik 1.2 MPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i20 III Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,93
24% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Autko bardzo "przyjazne" dla użytkownika, wszystko działa bez zarzutu, wszystko jest pod ręką. Mam limitowaną wersję COOL, której konfiguracja wydaje mi się optymalna: nie ma zbędnych - moim zdaniem - gadżetów (takich jak cyfrowe zegary, system utrzymania na pasie ruchu itp.) za to są pełne LEDy i automatyczna klimatyzacja. Nie jest może demonem szybkości i zrywności, ale do bezstresowego i statecznego przemieszczania się drogami miejskimi i podmiejskimi w zupełności wystarczy. Spalanie bardziej niż satysfakcjonujące. Dla mnie bajka.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba przyznać uczciwie - wszystkiego się nim nie wyprzedzi, ale w codziennej eksploatacji zgodnie z przepisami ruchu drogowego nie jest to dużym problemem. Za to kultura pracy zauważalnie powyżej średniej (a mam porównanie). Ciekawa barwa dźwięku podczas przyspieszania. Przez większość czasu pracuje cichutko, prawie niezauważalnie.
5,0
Skrzynia biegów
Mistrzostwo świata jak na małe, miejskie autko. Precyzyjna, sprężysta, dźwignia dobrze leży w dłoni. Nic nie haczy, wszystkie biegi wchodzą dokładnie jak trzeba i kiedy trzeba.
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie. Precyzyjny, zwrotny, wszędzie się zmieści. Dobrze reaguje na każdy ruch kierownicą - nie do przecenienia, zwłaszcza w warunkach miejskich. Bardzo komfortowe zawieszenie.
5,0
Karoseria
Wersja po liftingu ewidentnie zyskała na urodzie. Deklarowany okres gwarancji na lakier daje nadzieję, że nie będzie z tym najgorzej. Na razie w wersji Brass Metalic prezentuje się bardzo atrakcyjnie
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, we wszystkich kierunkach.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, łatwo dostępne i pod ręką. Obsługa poszczególnych funkcji intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi dość szybko, ładnie działa automatyczne odparowanie przedniej szyby. Przyjemnym dodatkiem jest zdecydowanie podgrzewana kierownica
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu - więcej niż wystarczająca. Z tyłu pewnie też, ale tam jeszcze nie było okazji sprawdzić podczas jazdy
5,0
Wyciszenie
Jak na samochód miejski - absolutnie akceptowalne. Przy wyższych prędkościach słychać silnik, ale nie jest to przykry dźwięk
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko koszty paliwa - pod tym względem zapowiada się zdecydowanie pozytywnie
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na samochód z tej półki cenowej - zdecydowanie rozpieszcza użytkownika wyposażeniem i ilością dostępnych opcji (wersja COOL). Chyba jedna z najlepszych propozycji jeśli chodzi o autko miejskie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód - co mogłoby się psuć?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód - byłoby strasznie, gdyby coś było nie w porządku

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 MPI 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i20 III Hatchback