Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I CW

Art, 12 lat temu
Silnik 1.6 CRDi 115KM 85kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 62 tys. km
Hyundai i30 I CW 1.6 CRDi 115KM 85kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
2,77
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Mam od 3 lat i30 cw . W tym czasie zepsuła mi się klimatyzacja. Dopiero wtedy poznałem jak beznadziejnie zorganizowany jest serwis Hyundaia. Samochód kupiłem w Bydgoszczy i tam podjechałem do naprawy klimatyzacji (październik 2010 roku). Tam mi naprawiono, powiedziano,że poszło uszczelnienie, po jego wymianie, napełniono instalację. Niestety w czerwcu tego roku znowu wystąpiły problemy z klimą. Tym razem podjechałem do serwisu w Toruniu. Tutaj stwierdzono, że wszystko jest ok, tylko zapomniano napełnić w Bydgoszczy instalację czynnikiem chłodzącym i kazano za tę usługę zapłacić 250 zł (pomimo tego, że usterka zgłoszona była do naprawy gwarancyjnej). Oczywiście nie zgodziłem się na zapłatę (bo przecież kupiłem samochód z tak chwaloną przez Hyundai gwarancją) W bezczelny sposób chciano ode mnie wyłudzić pieniądze i powiedziano, że nie wydadzą mi samochodu jak nie zapłacę. Po zagrożeniu, że sprawę zgłoszę na Policję, wydano mi samochód ale wcześniej opróżniono instalację. Podjechałem wówczas do serwisu w Bydgoszczy, tam stwierdzono po 5 min. nieszczelność chłodnicy w ukł. klimatyzacji i ją bezproblemowo i bezkosztowo wymieniono. Dodam, że naprawę w Toruniu dokonywałem w ASO Hyundai a poziom jaki ta stacja prezentuje jest żenujący. Nie dość, ze nie potrafili zdiagnozować przez kilka godzin nieszczelności!!!, to napełnili nieszczelną instalację czynnikiem i chcieli jeszcze wyłudzić pieniądze!!! Oczywiście złożyłem skargę do Hyundai w Warszawie dwa miesiące temu i do dzisiaj nie usłyszałem żadnych wyjaśnień, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi i przeprosin. Dlatego proszę wszystkich internautów przemyślcie zakup zakup samochodu tej firmy, gdyż gwarancja którą daje Hyundai wygląda dobrze na papierze a inaczej jest w praktyce. Firma wcale nie przejmuje się Klientem, który już kupił samochód i nie dba o odpowiedni poziom ASO. Oczywiście nie wszystkie serwisy działają tak fatalnie jak ta w Toruniu, bo z obsługi w Bydgoszczy jestem zadowolony. Tylko po co muszę jeździć po 50 km?
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 72

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 I CW