Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback Facelifting (16) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Filek
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Silnik o pojemności 1.6 crdi, moc 90km. Cechą tego motoru jest zastosowanie turbiny o niezmiennej geometrii łopatek co ma 2 następstwa: -duża turbodziura - silnik ten jest ospały do osiągnięcia maksymalnego monetu obrotowego czyli przedział 1900-2600. -niska cena ewentualnej wymiany bądź naprawy turbiny. Silnik ma dobry moment obrotowy w zakresie swoich użytecznych obrotów. Praktyka wskazuje na to, że niezależnie od biegu nabardziej...
4,0
~Wojciech
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo fajny silnik, bardzo elastyczny, bo łapie nawet od 1500 obrotów. Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że...
5,0
~Ben
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Kultura pracy bardzo dobra jak na tę pojemność i brak doładowania. Krótka skrzynia świetnie nadaje się do miasta. Silnik typowo wysokoobrotowy. Na 4 od 60-110 zbiera się identycznie jak civic 1.8 140KM potem zostaje w tyle. Ogólnie silnik oceniam doskonale. W tej klasie pojemności i wilekości samochodu jest chyba najlepszym silnikiem atmosferycznym.
3,0
~pavlo_
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Silnik na zimno nieco głośny jak to diesel ale po rozgrzaniu przyjemna kultura pracy. Niestety główną wadą są jednak kiepskie osiągi jak na diesla - elastyczność jest niewystarczająca. Focus z silnikiem o tej samej pojemności i mocy zbierał się dużo lepiej z niskich obrotów. Spalanie też nierewelacyjne a prędkość maksymalna za niska.
4,0
~filip_i30
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Nieco moze przerazic jego odglos gdy sie pierwszy raz przekroczy 100km/h pozniej zalezy jak kto lubi dla mnie to ulubiony dzwiek :) 140km/h to dla niego nie problem wyprzedzanie nie stanowi problemu nawet z pelnym bagaznikiem i bakiem. Czuję się w nim bezpiecznie nawet przy większych prędkościach.
5,0
~provayder
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Silnik 126KM pozwala cieszyć się jazdą. Przyspieszenia są dobre w zakresie niskich obrotów, ale jak chce się trochę zakosztować sportowej jazdy to trzeba kręcić powyżej 4tys. Niestety na chwilę obecną w ofercie Hyundaia brakuje wersji turbobenzyna
2,0
~Kapitan Jacek
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Plus taki, że prosty w budowie. Ale jest to na prawdę bardzo słaby, głośny i paliwożerny silnik. Nie polecam nikomu, chyba, że ktoś chce się męczyć.
5,0
~Dariusz
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Samochód ma przejechane 11100 tyś. km., do tej pory u mnie bez żadnej poważnej usterki, z historii w ASO wiem że było wymieniane sprzęgło i świece żarowe.
3,0
~Dominik
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Buczy, wpada w wibracje (może być sprzęgło - problem omawiany na forach), mało dynamiczny,
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,5
l/100km
7,9
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Bizon
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
bez zarzutów - ceny serwisu w normie , właściwie wszystkie części w ASO do 1500 zł oprócz DPF :)
Hyundai i30 I Hatchback Facelifting