Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting (12) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~foxter
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Dałem 5, dałbym nawet 5,5 gdyby silnik miał turbinkę, ale niestety w standardowym i30 nie można dostać 1,6 z turbiną a wersja sportowa do mnie mniej przemawia choćby wyglądem, czy praktycznym zastosowaniem w codziennym użytkowaniu. Więc silnik 1,6 bez turbo, ale działa o wiele lepiej niż się tego spodziewałem, osiągi na dobrym poziomie, może spalanie troszkę za wysokie. Ale na koniec - liczę, że w 3 generacji i30 benzyna z turbiną będzie...
5,0
~gambolo
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Zużycie paliwa na rozsądnym poziomie. Średnia spalania z komputera 5.7 l/100 km. Ostatnie 2 tysiące kilometrów głownie jazda autostradowa z boxem dachowym, prędkość około 125-135 km/h (900 km w jedną stronę) - średnia spalania podskoczyła z 5.6 na 5.7. Realnie oceniam na poziomie 6.5-7 litrów. Turbina późno startuje i czuć że auto ciągnie po przekroczeniu 2-2.5 tyś. obrotów.
5,0
~iwdar
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Generalnie bardzo lubię charakterystykę turbo diesla, ten silnik nie zawiódł mnie duży moment obrotowy w połączeniu z mocą i niska paliwożerność dają naprawdę dużą przyjemność i ekonomię jazdy. Zestrojenie silnika i skrzyni biegów wymagało nieco zmiany nawyków w stosunku do poprzednio eksploatowanego samochodu ale jest naprawdę dobrze.
5,0
~MichalREP
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Cicho i kulturalnie pracuje, mocy mu nie brakuje, chociaż wiadomo, ze im więcej tym lepiej. Bardzo ekonomiczny, w trasie przy ekonomicznej jeździe spalił mi 5,1 l ropy realnie. Bak starcza na ponad 900 km. W niższych partiach obrotomierza trochę mulaty, jednak tak powyżej 1700-1800 turbina już daje o sobie znać.
5,0
~R.M.
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Cichy i oszczędny. Silnik w rzeczywistości ma 109KM. Z pojemnością 1,4 nie da się błyskawicznie przyspieszać ,ale ogólnie wypada dobrze. W końcu nie jest to auto na wyścigi. Podstawowym kryterium była prostota ,niezawodność , żadnych turbo i dwumas.
4,0
~Łukasz
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
100 koni szału nie robi, ale na niższych biegach dynamicznie. Z wyprzedzaniem przy większych prędkościach słabiutko - nie polecam. Silnik w zasadzie pali na dotyk i nic w nim nie wymieniałem.
4,0
~Franky
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Silnik cichy do predkosci 100km/h, powyzej robi sie juz nieco glosniej, ale w dalszym ciagu mozna swobodnie rozmawiac. Poki co oleju nie bierze, ale jeszcze go docieram.
3,0
~zip7
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 CRDi 90KM 66kW
Pracuje cicho na niskich obrotach, bez wibracji. Przy tej mocy to taki osiołek do przemieszczania się z punktu A do B bez wyzwalania emocji. Spalanie nieadekwatne do osiągów.
5,0
~Adam
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Jak na tą pojemność i moc auto zbiera się bardzo ładnie, głośność na przyzwoitym poziomie, start-stop działa bez problemów, spalanie przyzwoite.

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Przemo Tychy
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Spalanie poniżej 6 litrów w cyklu mieszanym. 800 km na baku to nie problem. Ale zapomnij, ze jesteś fanem Kubicy.
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting